شهاب مهربان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

آمده ایم تا بمانیم

یکسری جوان، آمده ایم تا تلاش کنیم خودمان را دراین وضعیت بد تئاتری نشان دهیم.

آمده ایم تا بمانیم
شهاب مهربان کارگردان تئاتر در گفتگو با خبرنگارحوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص سابقه فعالیت هایش در تئاتر گفت: من در دانشکده هنر و معماری بازیگری خوانده ام و سابقه بازیگری بسیاری هم داشته ام. امسال یک کار در جشنواره تئاتر فجر دارم و اخیرا یک سریالی را مینویسم که از شبکه نسیم پخش خواهد شد.

وی همچنین پیرامون محوریت و موضوع نمایش«در» اظهار داشت: این نمایش، یک کار رئالیستی است که محوریت آن بر اساس روابط انسان ها است. روابط آدم های امروز  که با وجود پیچیدگی و چند لایه بودنشان ممکن است، خیلی ساده باشند. در واقع نوع برخوردشان با اتفاقاتی که ممکن است زندگی آدمها را بالا و پایین کند.

مهربان در خصوص اعضای گروه نمایش خود تصریح کرد: اعضای این نمایش اکثرا دانشجو هستند. حتی بازیگر حرفه ای نمایش که علیرضا جعفری است و به طور حرفه ای در سینما و تلویزیون کار می کند، هم دانشگاهی من است. ما یکسری جوان هستیم، که آمده ایم، کار کنیم و تلاش کنیم تا بتوانیم خودمان را نشان بدهیم و در این وضعیت بد تئاتری، امرار معاش کنیم.

وی در خصوص هدف و پیام نمایش اظهار داشت: ما نمی خواهیم حرف بزرگ و عجیب و غریبی بزنیم، ما دانشجو تئاتر هستیم و می خواهیم تئاتر کار کنیم. به هر حال یک قصه ای بود که بر اساس آن قصه، متنی نوشته شد. هر کس بر اثر اتفاقاتی که در زندگی رخ می دهد، ناخودآگاه بر خودش اثر می گذارد و همین اتفاق می تواند زمینه ساز این شود که فیلم ها یا سریال های زیادی در این زمینه ساخته شود.

کارگردان نمایش«در» پیرامون کیفیت سالن اجرای نمایش گفت:کیفیت سالن های خصوصی آنطور که باید خوب باشد، نیست و سالن خصوصی شرایط خودش را دارد.

مهربان درباره استقبال مخاطبان از نمایش خود اظهار داشت: به طور کل استقبال مخاطبان از اجرا نمایش ما نسبت به بقیه ی اجرا هایی که در این سالن به روی صحنه می رود،  خوب بوده است. الان تمام افراد حتی دانشجویان تئاتر هم دنبال دیدن چهره هستند.کار ما،دانشجویی است و مخاطبانمان هم دانشجو هستند.

مهربان در پایان در خصوص بازخورد هنرمندان و منتقدان از نمایش«در» گفت: برای من اتفاق خیلی خوبی افتاد.آدم های بزرگی به دیدن نمایش آمدند که بعد از تماشا، به من پیشنهاد فیلم نامه دادند چرا که نوع متن و شیوه بازی بازیگران به سینما خیلی نزدیک بود. منتقدان هم کار را خیلی دوست داشتند.من بازخورد خوبی از آدم های بزرگ این عرصه گرفتم چرا که کار ما به خاطر نوع بازی و عوامل دیگر خوب بود. حتی بعضی کارها پسوند رئالیستی می گیرند، در صورتی که اصلا زندگی در آن جریان ندارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار