اصفهان؛

یادواره ' از عشق تا دمشق ' در نجف آباد برگزار شد

مراسم گرامیداشت شهدای عرفه و مدافعان حرم با عنوان ' از عشق تا دمشق در نجف آباد برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مدیر کل روابط عمومی سپاه پاسداران در این مراسم گفت: شهدای عرفه بویژه سردار شهید احمد کاظمی الگوی بسیار ارزشمند برای جوانان این کشور است.
سردار ' رمضان شریف ' افزود: امنیتی کشور حاصل خون شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای عرفه و شهدای مدافع حرم می باشد که در منطقه بی نظیر است.
وی اظهارکرد: برگزاری یادواره شهدا برای این است که ما بیاموزیم چگونه یک انسانی موثر و مفید برای کشور باشیم.
مدیر کل روابط عمومی سپاه پاسداران افزود: دشمنان به روش های مختلف قصد ضربه زدن به آرامش و امنیت کشور را دارند اما به لطف خدا و خون شهدا و رهبری آگاه در این راه موفق نخواهند شد .
وی گفت: دشمنان تلاش می کنند رهبری را ازملت، دولت را از رهبری و سپاه یاسداران را از ملت جدا کنند اما این نقشه آنها با رهبری آگاهانه مقام معظم رهبری و هوشیاری ملت شهید پرور، مومن آگاه و ایثارگرو با شکست مواجه خواهد شد.
سردار شریف گفت: شهدای عزیز هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم گفتمان انقلاب اسلامی را جهانی کردند و اکنون استکبار جهانی به دنبال متوقف کردن این گفتمان است.
وی افزود: اما ملت برای استمرار این گفتمان شهدای ارزشمندی را تقدیم کرده است و این حرکت متوقف شدنی نیست.
در این مراسم فرمانده لشکر زرهی عملیاتی 8 نجف اشرف نیز با تقدیر از خانوادهای شهدا گفت: امنیت و آرامش جامعه ما حاصل خون شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم تحقق یافته است.
سرهنگ پاسدار ' سیف الله رشید زاده ' هدف ازبرگزاری یادواره 11تَن از شهدای عرفه که در سانحه هوائی به شهادت رسیدند همراه با یادواره شهدای مدافع حرم این لشکر را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان وزنده نگهداشتن یاد وخاطره شهدای اعلام کرد.
وی افزود: سه تَن از شهدای فاطمیون مدافع حرم که در این شهرستان هستند تحت حمایت این لشکر قرار گرفته اند.
سرهنگ رشید زاده شمار شهدای لشکر 8 نجف اشرف در هشت سال دفاع مقدس را 8 هزار و 732 تَن اعلام کرد و گفت: 2 هزار و 500 تَن از این شهدا متعلق به شهرستان نجف آباد، 2 هزار و 300 شهید مربوط به شهرستان خمینی شهر ، یک هزار و 900 شهید مربوط به شهرستان فلاورجان و بقیه از شهرستان و استانهای دیگر هستند.
وی افزود: در شهرستان نجف آباد پنج هزار و 500 جانباز،420 آزاده و ایثارگر، دو خانواده چهار شهید، 17 خانواده سه شهید و 232 خانواده دو شهید حضور دارند که با چندین استان برابری می کند.
فرمانده لشکر 8 نجف اشرف افزود: این نشانه ایمان، تقوا، تدین، شجاعت و ایثارگری مردم شهرستان نجف آباد است.
یازدهمین سالگرد شهادت سردار حاج احمد کاظمی و سردار شهید حاج غلامرضا یزدانی و 10 تَن از شهدای مدافع حرم این لشکر و سه تن از شهدای فاطمیون مدافع حرم  با حضور فرماندهان ارشد نظامی استان، امام جمعه نجف آباد، فرماندار و شهردار نجف آباد در سالن شهر وند این شهر برگزار شد. 


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار