اصفهان؛

اعتبار طرح های ضروری در حوزه برق کاشان تامین شد

معاون استاندار اصفهان و فرماندار ویژه کاشان از تامین اعتبار چند طرح ضروری در حوزه برق شهرستان کاشان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حمیدرضا مومنیان  در جلسه مشترکی که با محمود رضا حقی فام معاون هماهنگی توزیع توانیر، مدیر بازرسی و نظارت شرکت توانیر، مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اصفهان، مدیر امور برق و رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کاشان در فرمانداری این شهرستان برگزار شد بیان داشت: مقرر شد اعتبار تکمیل طرح روشنایی شهرک خاتم الانبیاء مسکن مهر کاشان، خط دوم انتقال برق مشهد اردهال از روستای حسنارود و ارتقا چند پست برق در حوزه های شهری و صنعتی و هم چنین استقرار سامانه متمرکز 121 حوادث برق شهرستان تامین شود.
وی افزود: در این جلسه مقرر شد اعتباری بالغ بر 3 میلیارد ریال برای تکمیل روشنایی شهرک خاتم الانبیاء مسکن مهر کاشان از محل اعتبارات داخلی، استانی و ملی اختصاص داده شود.
وی اظهار داشت: ایجاد خط دوم انتقال برق به مشهد اردهال از روستای حسنارود به طول 7 کیلومتر با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد و 500 میلیون ریال از دیگر مصوبه های این جلسه بود.
مومنیان با تاکید بر این که تامین و تقویت برق صنایع شهرستان کاشان ضروری و با اهمیت است اظهار کرد: از این رو مقرر شد برنامه ای بلند مدت برای ارتقا پست های برق در سه نقطه شهرستان واقع در بلوار علم و صنعت، جنب دانشگاه کاشان و ابتدای شهرک صنعتی و همچنین مشکات و شهرک صنعتی جعفرآباد در نظر گرفته شود.
فرماندار کاشان افزود: تجهیز پست فوق توزیع ناجی آباد با نصب پست سیار از دیگر موضوع های با اهمیت حوزه برق شهرستان کاشان است که مقرر شد این پست برق تا قبل از پیک بار تابستان 96 تجهیز و آماده بهره برداری شود.
مومنیان با بیان این که استقرار سامانه متمرکز 121 حوادث کاشان از دیگر مصوبات این جلسه بود یادآور شد: در حال حاضر سامانه 121 به صورت غیرمتمرکز در چند نقطه شهرستان و منطقه به مردم خدمات ارائه می کند.
وی ادامه داد: تجمیع ، تجیهز و ارتقا سامانه 121 باعث خواهد شد تا ترافیک تماس کمتر شده و خدمات به مردم و مشترکین تسهیل شود.




انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.