اهواز؛

برپایی همایش ائمه جمعه در رامهرمز

امروز همايش ائمه جمعه استان خوزستان در رامهرمز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،در اين همايش نماينده مردم رامهرمز و رامشير در مجلس شوراي اسلامي گفت: اين انقلاب که استمرار حرکت زيباي ائمه و قيام عاشورا است قطعا روحانيت و ائمه جمعه به ويژه در بعد از پيروزي انقلاب نقشي اساسي در روند انقلاب داشته‌اند.


اقبال محمديان ادامه داد: امروز معضل اصلي جامعه ما بيکاري نسل جوان است، لذا بايد با سپردن اقتصاد به دست مردم و توجه ويژه به کارآفرينان و استفاده از نيروها و شرکت‌هاي بومي، بخشي از معضل بيکاري را حل کنيم.


وي خاطرنشان کرد: در احياء رودخانه کارون و توسعه استان رشد منفي داشته‌ايم که نمايندگان استان با جديت در حال پيگيري اين موضوع هستند.


سرپرست فرمانداري رامهرمز نيز در اين همايش اظهار کرد: خداوند تمام توانمندي‌ها را به اين شهرستان داده و اميد است که بتوانيم در راستاي توسعه شهرستان و رضايت‌مندي مردم گام برداريم.


عبدالرضا احساني‌نيا با اشاره به رحلت آيت‌الله هاشمي رفسنجاني ادامه داد: آن بزرگوار در طول دوران مسؤوليتش يکي ازستون‌هاي وحدت در جامعه بود.


سرپرست فرمانداري رامهرمز متذکر شد: مراسم تشييع جنازه با شکوه وي به ما اين درس را مي‌دهد هر کسي که خادم مردم باشد مي‌تواند در بين مردم نفوذ کند.


در اين همايش، آيت‌الله موسوي جزايري نماينده ولي فقيه در استان، ائمه جمعه سراسر استان و تني چند از مسؤولان شهري حضور داشتند.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.