خوزستان، میزبان رقابت های بین المللی جام فجر

رقابت های بین المللی وزنه برداری جام فجر، از 19 تا 24 اسفندماه در اهواز برگزار خواهد شد.

خوزستان، میزبان رقابت های بین المللی جام فجربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: در سفری که  رییس فدراسیون وزنه برداری به اهواز داشت، مقرر گردید مسابقات بین المللی جام فجر در اهواز  برگزار شود.

فرامرز کیانی زاده ،بیان کرد: بر همین اساس با دستور دکتر شریعتی تفاهم نامه ای بین اداره کل ورزش و جوانان و فدراسیون، منعقد شد. همچنین در راستای این تفاهم نامه با حکم رییس فدراسیون، استاندار خوزستان به عنوان رییس سیاستگذاری و برگزاری این مسابقات منصوب شد.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با بیان این که این پیکارها از 19 تا 24 اسفندماه در اهواز برگزار خواهد شد، گفت: قرار بود این رقابت ها را یک هفته زودتر برگزار کنیم ولی باتوجه به مشکلات پیش آمده این رقابت ها از 19 اسفندماه برگزار می گردند.

وی با اشاره به کمیته های مربوط به این رقابت ها، عنوان کرد: در این راستا جلساتی با هیات وزنه برداری استان داشتیم و مقرر شد که کمیته سیاستگذاری و برگزاری مسابقات، کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی، کمیته پشتیبانی، کمیته بهداشت و سلامت، کمیته فنی، کمیته تشریفات، کمیته امنیت، کمیته حمل و نقل، کمیته پذیرش، تغذیه و اسکان و کمیته اقتصادی و بازاریابی تشکیل شوند.


انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.