اهواز؛

امیدیه میزبان گردهمایی شهرداران شهرهای خوزستان

امیدیه به زودی میزبان گردهمایی شهرداران شهرهای مختلف خوزستان خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،مدیرکل امور شهری و شوراها استانداری خوزستان در نخستین جلسه ستاد استانی دهه فجر استان خوزستان که در سالن جلسات معاونت سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار داشت: برای برگزاری هر چه بهتر برنامه‌های دهه فجر پیش‌بینی‌هایی انجام شد.

پیمان کاظمی‌نژاد افزود: باید با انجام کارهای خوب، برنامه‌های ستاد دهه فجر پرطراوت باشد و در بین اقشار مختلف هیجان ایجاد کند.

مدیرکل امور شهری و شوراها استانداری خوزستان گفت: در حال حاضر با نسلی مواجه هستیم که انقلاب را تجربه نکرد بنابراین باید راه‌های شناساندن و معرفی انقلاب اسلامی به این نسل در دستور کار قرار گیرد.

وی در ادامه گفت: گردهمایی شهرداران شهرهای مختلف خوزستان به زودی در شهرستان امیدیه برگزار می‌شود.

کاظمی‌نژاد تصریح کرد: در این گردهمایی برای اجرای بهتر برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی به شهرداران توصیه‌هایی می‌شود.

همچنین سرپرست معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در این جلسه گفت: باید برای کودکان نوجوانان کارهای تخصصی در راستای برنامه‌های دهه فجر انجام شود.

وی تصریح کرد: امروز دغدغه همه مسئولان ادارات و نهادهای دولتی ارتباط برقرار کردن با نسل جوان و نوجوان است که باید در این مسیر فعالیت‌هایی انجام شود.

اکبر ظریفی خاطر نشان کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان آمادگی را دارد با اداراتی که تمایل به انجام کارهای مربوط به کودکان و نوجوانان هستند همکاری لازم را انجام دهد.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.