اهواز؛

آتش سوزی گسترده در گلستان اهواز

مدیرعامل سازمان آتش نشانی اهواز گفت: با توجه به شدت حریق از سه ایستگاه همجوار، ۶ دستگاه خودروی اطفای حریق، امداد و نجات، تانکر آبرسان و خودروی نردبان به محل اعزام شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،امیر نجفی، مدیرعامل سازمان آتش نشانی اهواز اظهار کرد: این حریق گسترده در انتهای خیابان اقبال - خیابان نفت یک منطقه گلستان رخ داده است.

وی بیان داشت: با توجه به شدت حادثه و محل بروز حریق که طبقه چهار و پنج مجتمع مسکونی بود آتش نشانان از دو جبهه وارد عمل و با رشادت و ایثارگری موفق شدند دو خانواده پرجمعیت را از میان شعله های آتش به تراس منزل رسانده و با کمک خودروی نردبان آنها را ازمرگ حتمی نجات دهند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی اهواز افزود: دو کودک خردسال که درون یکی از منازل دستخوش دودزدگی شده بودند، باتلاش مثال زدنی آتش نشانان اهواز از میان شعله های سرکش آتش نجات داده و به منظور درمان به آمبولانس اورژانس منتقل شدند.

نجفی گفت: در این عملیات نفس گیر یکی از آتش نشان با توجه به اینکه دستگاه تنفسی خود را در اختیار یکی از شهروندان درون حادثه قرار داده بود، به شدت مصدوم و به منظور درمان تحویل اورژانس شد.

انتهای پیام/م












انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.