بوشهر:

ایجاد فضای سبز درحاشیه خیابان صلح آباد

شهردار بوشهر از ایجاد فضای سبز در حاشیه‌ی خیابان صلح‌آباد بوشهر خبر داد.

ایجاد فضای سبز درحاشیه خیابان صلح آباد
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، غلامعلی میگلی نژاد روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از پروژه های عمرانی شهرداری بوشهر در خیابان صلح آباد افزود: رانندگان وسایل نقلیه به ویژه خودروهای سنگین از پارک در پیاده رو خیابان صلح آباد خودداری کنند.

وی اضافه کرد: دلیلی ندارد که با وجود پیاده روهای سنگفرش شده با عرض زیاد شاهد پارک وسایل نقلیه سنگین مانند تریلر و جرثقیل در حاشیه این خیابان باشیم.

میگلی نژاد ادامه داد: معبر پیاده کارکرد خاص خود را دارد و نباید در این محل شاهد تخلف ها برای پارک خودروهای سنگین باشیم زیرا این موضوع جز هدر رفتن سرمایه های عمومی نتیجه دیگری ندارد.

شهردار بوشهر بیان کرد: در این ارتباط در حاشیه خیابان صلح آباد ایجاد یک باند کند رو تعریف شده که هم محلی برای پارکینگ وسایل نقلیه باشد و ماشین های سواره ای که قصد استفاده از آن دارند بتوانند از باند تعریف شده استفاده کنند.

وی یادآور شد: برای افزایش سرانه فضای سبز شهر بوشهر در برخی از نقاط خیابان صلح آباد که از فضای مناسب برخوردار هستیم اقدام به ایجاد فضای سبز خواهیم کرد.

میگلی نژاد همچنین با اشاره به احداث سرویس بهداشتی در سطح برخی از خیابان های شهر بوشهر گفت: برای این پروژه اعتبار لازم پیش بینی شده و در هر قسمتی که زمین مورد نیاز موجود و احداث سرویس در آن مکان ضرورت داشته باشد اقدام به احداث سرویس بهداشتی خواهیم کرد.

شهردار بوشهر همچنین با بیان اینکه برای اجرای پروژه های عمران شهری از هر نوع انتقاد و پیشنهادهای شهروندی استقبال می کنیم گفت: سامانه تلفنی 137 شهرداری بوشهر فعال شده و شهروندان با استفاده از آن می توانند بصورت 24 ساعت انتقادها و پیشنهادهای خود را نسبت به مجموعه شهرداری اعلام کنند.

انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.