هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال؛

ذوب آهن 1 - سیاه جامگان صفر/پیروزی شاگردان حسینی در هفته شانزدهم لیگ برتر

دیدار دو تیم ذوب آهن و سیاه جامگان با نتیجه یک بر صفر به سود ذوبی ها پایان یافت.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال تیم ذوب آهن از ساعت 15 در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان به مصاف تیم سیاه جامگان مشهد رفت.

ترکیب ذوب آهن:
رشید مظاهری، محمد نژادمهدی، وحید محمدزاده، دانیال اسماعیلی فر، مهران درخشان مهر، محمد ستاری، مهدی مهدی پور، محمدرضا حسینی، احسان پهلوان، مهدی رجب زاده، جری بنگستون.
سرمربی:مجتبی حسینی

ترکیب سیاه جامگان:
محمد ناصری، پیام ملکیان، میثم حسینی، حسین بادامکی، مصطفی احمدی، مرتضی رنجبر، رضا زارعی، محسن آذرباد، وحید عسگری، سالار افراسیابی و عباس عسگری .
سرمربی خداداد عزیزی

شرح گل: 

ذوب آهن 1 سیاه جامگان 0 (یاسر فیضی، دقیقه 68) : در نهایت حملات پیاپی ذوبی ها جواب داد و پاس کوتاه مهدی پور به یاسر فیضی رسید و تعویض طلایی مجتبی حسینی موفق شد با یک بغل پای دقیق دروازه مشهدی ها را باز کند.

دقایق بازی:

دقیقه24: سانتر دانیال اسماعیلی فر به داخل محوطه شش قدم با ضربه سر جری بنگستون با اختلاف ناچیزی نسبت به دروازه راهی اوت شد.
دقیقه 25:سانتر دانیال اسماعیلی فر در داخل محوطه شش قدم جلوی پای احسان پهلوان افتاد که او با بی دقتی توپ را به بیرون زد.

دقیقه 27: ضربه آزاد عباس عسگری بازیکن تیم سیاه جامگان از پشت محوطه جریمه با اختلاف کمی نسبت به دروازه ذوب آهن به اوت رفت. 

دقیقه 32: ارسال دیگری از سوی بازیکنان ذوب آهن با ضربه سر نژادمهدی به بیرون رفت.

دقیقه 36 : حرکت احسان پهلوان مدافعان سیاه جامگان را به هم ریخت و باعث تک به تک شدن این بازیکن با ناصری دروازه بان سیاه جامگان شد اما پهلوان نتوانست از این موقعیت به دست‌آمده به خوبی استفاده کند و محمد ناصری با تجربه خاصی این توپ را ریباند کرد.

دقیقه 41 – یک موقعیت دیگر برای ذوبی ها به وجود آمد که می توانست برای این تیم گل به همراه بیاورد اما بازهم این اتفاق نیفتاد و ضربه حسینی با اختلاف کمی به بیرون رفت.

این رقابت در نیمه نخست با نتیجه صفر بر صفر به پایان رسید.

دقیقه 52 – شوت ناگهانی آذرپاد از پشت محوطه جریمه دروازه ذوبی ها را با تهدید روبرو ساخت. 

دقیقه 55 – ارسال ذوبی ها از روی ضربه ایستگاهی یک موقعیت استثنایی دیگر روی دروازه سیاه جامگان به وجود آورد اما این فیضی نتوانست از این فرصت استفاده کرد و ضربه سر او از فاصله چندقدمی دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 61 – ضربه محکم ذوبی ها یک بار دیگر دروازه سیاه جامگان را به خطر انداخت اما بازهم ناصری مانع از گل شدن این توپ شد.

دقیقه 65 – شوت احسان پهلوان از پشت محوطه جریمه شوت فنی خود را به سوی دروازه حریف زد اما این توپ با اختلاف کمی به بیرون رفت.
دقیقه 82 – یک موقعیت مسلم دیگر برای ذوبی ها و این بار هم بنگستون در متن ماجرا قرار داشت و در حالی که وی می توانست با یک پاس دیگر بازیکن تیمش را در موقعیت گلزنی قرار دهد اقدام به دریبل دروازه بان حریف کرد اما ناصری به خوبی توانست این توپ را از آن خود کند.

دقیقه 88 - رضا شکاری تازه به میدان آمده توانست در حالی که دو بازیکن دیگر خودی را در برابر دروازه بان حریف می دید ضربه خود را به دروازه حریف زد اما بازهم ناصری توانست توپ را دور کند. 

دقیقه 89 - یک بار دیگر ذوبی ها و این بار اسماعیلی فر، فرصت خوبی را از دست دادند. 

دقیقه 89 - پاس دیدنی عباس عسگری به سیف اللهی رسید اما ضربه این بازیکن با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.

این رقابت با نتیجه صفر بر یک به سود ذوب آهن پایان یافت.

حاشیه:

* مرتضی رنجبر بازیکنی که در جمع نفرات اصلی و ذخیره سیاه جامگان در نیم فصل اول قرار نداشت اما با این تیم تمرین کرده بود، بعد از حضور در بازی با پرسپولیس در این دیدار به عنوان بازیکن ثابت در خط حمله سیاه جامگان قرار گرفته است.
* احسان پهلوان با وجود صحبت های قبلی مبنی بر مصدومیت در ترکیب ثابت ذوب آهن حضور دارد. 
* محمد ستاری هافبک سابق تیم های راه آهن و ملوان به ترکیب اصلی شاگردان مجتبی حسینی بازگشته است.
* کمتر از هزار نفر از این بازی استقبال کردند. این در حالی است که ذوب آهن در کورس قهرمانی قرار دارد.
* مجتبی حسینی و خداداد عزیزی دو سبک کاملا متفاوت از مربیگری را به اجرا گذاشته‌اند؛ خداداد بازیکن سابق و ممتاز تیم ملی و حسینی مدافع سابق ذوب آهن که پس از دوره طولانی دستیاری پله‌پله تا سرمربیگری را پیش رفته است. این در حالی است که خداداد عزیزی هرگز جز سرمربی نبوده و لابد نخواهد بود.
* از حامد عطایا بازیکن لبنانی تازه به خدمت گرفته ذوب آهن در این مسابقه خبری نیست. 
* ذوبی‌ها با پیراهن‌هایی با شکل و شمایلی جدید در این میدان حضور یافته‌اند.
* با محرومیت مرتضی تبریزی بار اصلی خط حمله ذوب روی دوش جری بنگستون هندوراسی است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار