ادامه هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال؛

پرسپولیس به دنبال تثبیت صدرنشینی

پرونده بازی های هفته شانزهم لیگ برتر امروز با انجام 4 دیدار بسته می شود و در یکی از حساس ترین بازی ها پرسپولیس به مصاف سایپا می رود.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ بازی های هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال امروز با انجام 4 دیدار به پایان می رسد. دیدار پرسپولیس و سایپا یکی از مهمترین بازی های این هفته به شمار می آید. 

پرسپولیس- سایپا

سرخپوشان پایتخت به دنبال تثبیت صدرنشینی 

سرخپوشان پایتخت روز جمعه ساعت 16:35 در ورزشگاه آزادی پذیرای نارنجی پوشان سایپا هستند. 

قهرمان نیم فصل اول لیگ برتر در تعطیلات لیگ برتر دچار حواشی شده بود و اختلاف برانکو و کی روش دودش به چشم ملی پوشان این تیم خورد وسرمربی تیم ملی در اقدامی عجیب ملی پوشان پرسپولیس به تهران بازگرداند. 

به هر حال تیم پرسپولیس توانست با تمام بازیکنان خود برای بازیهای نیم فصل دوم تمرین کند  تا با تمام قوا به مصاف حریفان خود برود. 

سرخپوشان پایتخت در فصل نقل و انتقالات زمستانی با وجود از دست دادن عالیشاه و نورالهی توانستند دو بازیکن خوب جایگزین این نفرات کنند. آنها تاکنون سامان نریمان جهان و سروش رفیعی را به خدمت گرفتند و دو بازیکن دیگر هم قصد جذب دارند تا لیست ورودی شان تکمیل شود. 

رامین رضاییان به علت مصدومیت به احتمال زیاد قادر به همراهی پرسپولیس در این بازی نیست.

در آن سوی میدان، نارنجی پوشان سایپا وضعیت خوبی در جدول رده بندی ندارند و با 13 امتیاز در جایگاه چهاردهم قرار دارند. آنها در فصل نقل و انتقالات فعالیت چشمگیری داشتند و با به خدمت گرفتن حامد لک، عزت اله پورقاز، محمد رضا خلعتبری، ایوب کلانتری و محمد سلیمانی نقاط ضعف خود را در پستهای مختلف پوشش دادند.مسعود حسن زاده، ابراهیم شکوری، رینالدو، بدرلو و الساندرو هم از این تیم جدا شدند. 

به هر حال نارنجی پوشان سایپا برای فرار از انتهای جدول باید  گام نخست نیم فصل دوم محکم بردارند اما کار سختی مقابل قهرمان نیم فصل اول دارند. 

مهدی ترابی به علت مصدومیت قادر به همراهی تیم سایپا نیست اما محمد رضا خلعتبری بازیکن جدید سایپا می تواند بازی کند و مشکلی ندارد. 

جدال برانکو و فرکی در این بازی جذاب و دیدنی خواهد بود و باید دید  تفکرات کدامیک بر دیگری غلبه می کند!؟

محمد حسین زاهدی فر، سجاد طوری، محمد عطایی و کمیل غلامی تیم داوری این بازی هستند. علیرضا یزدانی هم ناظر بازی است.

پرسپولیس به دنبال تثبیت صدرنشینی

پدیده مشهد- فولاد مبارکه سپاهان 

شاگردان مهاجری به دنبال ارتقای جایگاهشان در جدول 

تیم فوتبال پدیده مشهد روز جمعه ساعت 14 در ورزشگاه ثامن مشهد میزبان زردپوشان اصفهانی است. 

شاگردان مهاجری با 12 امتیاز در جایگاه دوازدهم قرار دارد. آنها قصد دارند  با استفاده از میزبانی خود سه امتیاز این بازی کسب کنند و جایگاه خود را در جدول بهبود ببخشند اما با حریف سرسختی مواجه هستند. 

تیم پدیده فعالیت آن چنانی در نقل و انتقالات نداشته است و تاکنون ویکروم به خدمت گرفته است. محمدرضا خرسند نیا هم از این تیم جدا شده است. 

در آن سوی میدان، زرد پوشان اصفهانی با 22 امتیاز در رتبه هشتم قرار دارند. آنها با باخت مقابل نفت تهران از حضور در فینال جام حذفی بازماندند. براین اساس تمام تمرکز خود را برای بازیهای لیگ برتر معطوف کردند تا حداقل یکی از سهمیه های آسیایی را کسب کنند اما کار سختی پیش رو دارند. 

تیم سپاهان تاکنون جلال عبدی و مسعود حسن زاده به خدمت گرفته است و هنریکه، سعید قائدی فر و عماد میر جوان هم از این تیم اصفهانی جدا شدند. 

دیدار رفت این دو تیم با نتیجه یک بر صفر به نفع پدیده به پایان رسید. 

شجاع خلیل زاده به علت محرومیت قادر به همراهی سپاهان در این بازی نیست. 

رضا کرمانشاهی، علی اکبر نوری، بابک عباسقلی زاده و علی بای  تیم داوری این بازی هستند. بهرام مهرپیما هم ناظر بازی است. 

ذوب آهن- سیاه جامگان مشهد

ذوبی ها به دنبال انتقام شکست دور رفت 

تیم فوتبال ذوب آهن روز جمعه  ساعت 15 در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان به مصاف تیم سیاه جامگان مشهد می رود. 

سبز پوشان اصفهانی با 25 امتیاز در جایگاه سوم قرار دارد. این تیم قصد دارد با برد این بازی جایگاه سوم خود را تثبیت کند. 

شاگردان مجتبی حسینی با شکست مقابل تراکتورسازی با جام حذفی خداحافظی کردند. آنها تمام تمرکز خود را برای بازیهای لیگ برتر معطوف کردند تا در کورس قهرمانی بمانند. 

ذوبی ها در نقل وانتقالات تاکنون یک بازیکن لبنانی جذب کردند. بازگشت حدادی فر و قنبری هم خبر خوبی برای این تیم اصفهانی به شمار می آید. 

نکته قابل توجه بازی این است که تیم ذوب آهن اولین باخت خود را مقابل سیاه جامگان تجربه کرد اما بعد از این بازی روند رو به رشدی در لیگ برتر داشت. 

در آن سوی میدان، تیم سیاه جامگان با 14 امتیاز در جایگاه سیزدهم قرار دارد. این تیم در فصل نقل و انتقالات فعالیت گسترده ای داشت و چند بازیکن از جمله میلاد میداوودی، سالار افراسیابی، حسین کیانی، علیرضا جلیلی و محسن آذرپاد را به خدمت گرفت. ایوب کلانتری و محمد رضا خانزاده هم از این تیم مشهدی جدا شدند.

خداداد عزیزی هم به طور رسمی سرمربی سیاه جامگان شده است و باید دید این تیم مشهدی در نیم فصل دوم چه نتایجی را کسب می کند!؟

مرتضی تبریزی،احسان پهلوان و علی حمام قادر به همراهی ذوب آهن در این بازی نیستند. 
محسن آقایی و موسی ترائوره به علت محرومیت نمی توانند تیم سیاه جامگان در این بازی همراهی کنند. 

اشکان خورشیدی، حسن ظهیری، براتعلی مولوی و وحید صالحی تیم داوری این بازی هستند. علیرضا کهوری ناظر این بازی است. 

ماشین سازی- فولاد خوزستان

شاگردان کاظمی به دنبال فرار از انتهای جدول 

تیم فوتبال ماشین سازی روز جمعه ساعت 14 در ورزشگاه یادگار امام تبریز پذیرای شاگردان سعداوی است. 

شاگردان کاظمی در وضعیت بحرانی به سر می برند و با 7 امتیاز در انتهای جدول قرار دارند. آنها در فصل نقل و انتقالات چند بازیکن شاخص خود از جمله سامان نریمان جهان، محمد نصرتی و مهرداد بایرامی را از دست دادند. همچنین آندرانیک تیموریان هم در آستانه جدایی از این تیم است. سعید قائدی فر، شهاب زاهدی، محمد رحمتی و فردین عابدینی تاکنون به این تیم تبریزی پیوستند. 

نکته قابل توجه بازی این است که تیم ماشین سازی تنها برد خود در نیم فصل اول مقابل فولاد خوزستان کسب کرده بود و بعد از آن رنگ برد ندید. 

در آن سوی میدان، تیم  فولاد خوزستان با 22 امتیاز در جایگاه ششم قرار دارد. این تیم با درخشش ساسان انصاری در نیم فصل اول نتایج خوبی گرفت و روند رو به رشد خود را قصد دارد در نیم فصل دوم تداوم ببخشد. 

تیم فولاد خوزستان در فصل نقل و انتقالات یک مهاجم خارجی جذب کرد و تاکنون هم مهرداد جماعتی و اکبر ایمانی از این تیم جدا شدند. 

سعید مهری به علت محرومیت قادر به همراهی تیم ماشین سازی در این بازی نیست.

مهدی سید علی، یعقوب حجتی، مرتضی کاظمیان و سعاد وفا پیشه تیم داوری این بازی هستند. مسعود فلاح هم ناظر بازی است. 

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار