همایش ملی زبان و هویت برگزار می شود

همایش ملی زبان و هویت با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در شیراز برگزار می شود.

همایش ملی زبان و هویت میزبان وزیر فرهنگ و ارشادبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ همایش ملی زبان و هویت روز پنجشنبه در شیراز با حضور استادان دانشگاه با محورهایی مانند همایش ملی زبان و هویت نظریه ها و دیدگاه ها در زبان و هویت، تحول جامعه و تأثیر آن بر زبان و هویت برگزار می شود.

بهزاد مریدی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس گفت: با حضور دکتر سید رضا صالحی امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، صبح پنج شنبه از ساعت 9 تا 11 همایش ملی زبان و هویت در شیراز برگزار می شود.

مریدی افزود:‌ تالار حافظ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس نیز از ساعت 14 پنجشنبه میزبان نشست های علمی با حضور استادان دانشگاه است.

وی با بیان این که همایش ملی زبان و هویت به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و همکاری فرهنگستان زبان و ادب فارسی برگزار می شود، افزود: بنیاد سعدی، دانشگاه شیراز، پایگاه استنادی جهان اسلام و دانشگاه پیام نور از دیگر نهادهایی هستند که در برپایی این همایش همکاری دارند.

گفتنی است مراسم بزرگداشت استاد عبدالعلی دستغیب منتقد ادبی و مترجم شیرازی نیز عصر پنجشنبه به همت اداره کل ارشاد استان فارس و همکاری انجمن مفاخر استان همزمان با همایش ملی زبان و هویت برگزار می‌ شود.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار