افتخاری: استقلال بازیکنی می خواهد که عاشق این تیم باشد

مدیرعامل استقلال می گوید این تیم بازیکنانی را جذب می کند که عاشق پیراهن استقلال باشند.

افتخاری: استقلال بازیکنی می خواهد که عاشق این تیم باشدبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛به نقل از سایت باشگاه استقلال، سیدرضا افتخاری مدیرعامل استقلال درحاشیه تمرین روز دوشنبه استقلالی ها به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.


گزیده ای از صحبت های او به شرح زیر است:

سروش رفیعی به نمایندگان باشگاه استقلال گفته بود که می‌خواهد به پرسپولیس بپیوندد. من با قلعه‌نویی در این باره صحبت کردم و او گفت که دل سروش رفیعی در پرسپولیس است. ما نمی‌توانیم زوری کسی را به استقلال بیاوریم. استقلال بازیکنی می‌خواهد که عاشق این تیم باشد.

با رحیم زهیوی در دفتر خودم قرار گذاشتم و 2 ساعت با هم حرف زدیم. با هم به توافق رسیدیم و دست دادیم. قرار شد به استقلال خوزستان برود تا رضایت‌نامه‌اش را بگیرد اما به این بازیکن رضایت‌نامه ندادند. در قرارداد او بندی وجود داشت که بر اساس آن می‌توانست در صورت داشتن پیشنهاد خارجی از استقلال خوزستان جدا شود. در کل قسمت نشد که به استقلال بیاید و به یک تیم قطری پیوست. بازیکن دیگری که مدنظر ما بود سجاد شهباززاده بود که با او صحبت کردیم و جلسه‌ای با او برگزار کردم. شهباززاده به ما گفت که شرایط را بررسی می‌کند و اگر باشگاهش موافقت کند به استقلال می‌پیوندد. هنوز به ما خبر نداده و نمی‌دانم که می‌تواند به جمع ما اضافه شود یا نه ولی خودش گفت که دوست دارد به استقلال بیاید.
 با آندرانیک تیموریان و مدیرعامل و سرمربی ماشین سازی صحبت کردیم. آنها به دنبال معاوضه هستند. قرار است منصوریان شرایط را بررسی کند و در نهایت تصمیم‌گیری کنیم. خود تیموریان مصمم است که به استقلال بیاید. باشگاه ماشین سازی هم قول همکاری داده است.
 به دنبال یک بازیکن خارجی هستیم که توافقاتی هم با او داشته ایم.

 ما امشب با منصوریان جلسه‌ای داریم که راجع به خروجی استقلال تصمیم‌گیری می‌کنیم .فرصت کمی داریم تا به AFC لیست‌مان را اعلام کنیم.

کسانی که فکر می‌کنند در استقلال خبری است باید بدانند که اگر من بروم هم کسی مثل من سر کار می‌آید و آنها به چیزی که می‌خواهند نمی‌رسند. خودشان را به این در و آن در نزنند، دستگاه‌های نظارتی در حال بررسی هستند تا ببینند پشت صحنه این اتفاقات چه کسانی هستند. باشگاه دولتی است، استقلال جای کوچکی نیست که با شعار 2 نفر در آن تغییری ایجاد شود. اینجا خیلی محکم‌تر از چیزی است که برخی‌ها فکر می‌کنند. هواداران بازیچه این افراد قرار نگیرند. کسانی که دست‌شان از منافع کوتاه شده است. باشگاه استقلال در حال سالم‌سازی است. بعد از این جایی برای ناسالم‌ها نیست. من هم از استقلال بروم همین راه ادامه دارد چون خواست دولت این است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار