اردبیل؛

برگزاری مسابقات قهرمانی بوکس کشور در شهرستان گرمی

رئیس هیأت بوکس استان اردبیل گفت: مسابقات قهرمانی بوکس کشور در شهرستان گرمی برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ وحید زوارزاده مقدم افزود: برای اولین ‌بار میزبانی از مسابقات بوکس قهرمانی کشور در استان اردبیل برگزار خواهد شد و در روزهای آینده با انجام توافق نهایی با فدراسیون بوکس جمهوری اسلامی، میزبانی مسابقات بوکس قهرمانی کشور در رده سنی نونهالان در شهرستان گرمی خواهد بود.

وی گفت: بعد از این که موفق به کسب امتیاز میزبانی شهرستان گرمی در رقابت‌های قهرمانی کشور شدیم در تلاش خواهیم بود که در صورت مساعد بودن شرایط و فراهم‌سازی امکانات و زیرساخت‌های لازم، برای میزبانی از مسابقات قهرمانی کشور در سایر رده‌های سنی نیز اعلام آمادگی کنیم و در سال‌های آینده پذیرای مسابقات مختلف قهرمانی بوکس کشور باشیم.

رئیس هیأت بوکس استان اردبیل تصریح کرد: اخذ میزبانی مسابقات مختلف بوکس باعث بالارفتن کیفیت فنی این رشته در استان شده و یک تحول بزرگ در استان ایجاد خواهد کرد و با توجه به این که سنین پایه از اولویت خاصی برخوردار هستند این اقدام می‌تواند یک قدم بزرگ برای آغاز اقدامات بزرگ بعدی نیز باشد.

زوارزاده یادآور شد: یکی از اصول اولیه و مهم در انجام اقدامات و مدیریت ورزشی، آغاز از سنین پایه است و با توجه به این موضوع درخواست میزبانی مسابقات بوکس قهرمانی کشور را از سنین پایه و در رده سنی نونهالان دادیم.

وی گفت: میزبانی مسابقات قهرمانی کشور در شهرستان گرمی تا حدود زیادی قطعی است و در صورت موافقت نهایی با این موضوع این مسابقات از 25 فروردین‌ماه سال آینده آغاز خواهد شد و استان اردبیل از یکی از رویدادهای بزرگ کشوری میزبانی خواهد کرد.

رئیس هیأت بوکس استان اردبیل بیان کرد: استان اردبیل در رشته بوکس پتانسیل و ظرفیت لازم برای تبدیل شدن به یکی از قطب‌های کشوری را دارد و پیش از این نیز ورزشکاران بوکس استان توانایی‌های خود را با درخشش در مسابقات کشوری نشان دادند و با توجه بیشتر و برنامه‌ریزی مناسب شاهد بهبود وضعیت فعلی بوکس در سطح کشور خواهیم بود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار