اردبیل؛

دعوت شمشیرباز اردبیلی به تیم ملی شمشیربازی کشور

دبیر هیأت شمشیربازی استان اردبیل گفت: هادی نعیمی شمشیرباز اردبیلی به تیم ملی شمشیربازی کشور دعوت شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ وحید حسینی‌جهان افزود: با درخشش شمشیربازان استان اردبیل در مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور موفق به کسب مقام سوم مشترک در اسلحه اپه و سابر شدیم و با وجود این که دور برگشت اسلحه سابر به پایان نرسیده است ولی با توجه به وضع امتیازات و روحیه بازیکنان تا حدود زیادی کسب مقام سوم تیمی در این اسلحه نیز قطعی است.

وی گفت: مسابقات لیگ‌برتر شمشیربازی باشگاه‌های کشور با نام یادواره مرحوم الماسی در مجموعه ورزشی شهید کلاهدوز در آکادمی شمشیربازی کشور کمپ تیم ملی برگزار شد و هادی نعیمی از تیم هیأت شمشیربازی استان اردبیل در اسلحه سابر به تیم ملی شمشیربازی کشور دعوت شد.

دبیر هیأت شمشیربازی استان اردبیل تصریح کرد: رشته شمشیربازی با وجود این که از ورزش‌های نشاط آور و زیبا محسوب می‌شود ولی متأسفانه تماشاگر زیادی از این رقابت‌ها استقبال نمی‌کنند و با توجه به این‌که وجود تماشاگر در ورزش یکی از مهمرین دلایل افزایش هیجان مسابقات است در بسیاری از مسابقات از نعمت وجود تماشاگران ورزشی محروم هستیم.

حسینی‌جهان یادآور شد: با توجه به زیبا بودن رشته شمشیربازی، نبود تماشاگر در افت کیفیت مسابقات تاثیر آن‌چنانی نمی‌گذارد و کسانی که آشنا با این رشته هستند، بدون توجه به این موضوع با عشق و علاقه فراوان، تمرینات خود را ادامه می‌دهند و در مسابقات با تمام نیرو و انرژی خود جهت کسب موفقیت حضور پیدا می‌کنند.

وی گفت: رقابت‌های شمشیربازی لیگ برتر کشور از لحاظ فنی و کیفی نسبت به سال‌های گذشته بهتر بود و بازیکنان باتجربه و ملی پوش زیادی از استان‌های مختلف در این رقابت‌ها حضور داشتند و وجود این بازیکنان باعث جذاب‌تر شدن مسابقات می‌شد.

دبیر هیأت شمشیربازی استان اردبیل افزود: در این رقابت‌ها هادی نعیمی با درخشش خود در مسابقات انفرادی از بین 64 بازیکن کشور در اسلحه سابر با انجام بازی‌های خوب و کم اشتباه و غلبه بر حریفان نام‌دار به تیم ملی بزرگسالان کشور دعوت شد و مقام هفتم شمشیربازی لیگ برتر شمشیربازی کشور را به دست آورد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار