اهواز؛

حفظ ارزش های اسلامی یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب

فرمانده انتظامی دزفول یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی را حفظ ارزش های اخلاقی ، رعایت عفاف و حجاب و مبارزه با مظاهر علنی بدحجابی دانست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،سرهنگ علی الهامی ،فرمانده انتظامی دزفول گفت:شهروندان موارد خلاف شئونات اسلامی را به پلیس 110 اطلاع دهند

وی یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی را حفظ ارزش های اخلاقی ، رعایت عفاف و حجاب و مبارزه با مظاهر علنی بدحجابی عنوان کرد و افزود:نیروی انتظامی در برخورد با موارد خلاف شئونات اسلامی به عنوان وظیفه ذاتی خود با قاطعیت برخورد می کند.

سر از شهروندان خواست در تعامل با نیروی انتظامی و در راستای پیام عاشورا که همان احیاء امر به معروف و نهی از منکر بوده به صورت خود جوش در هر نقطه و مکانی در تفرجگاه ها ، پارک ها ، بازار ، کوچه و خیابان هر نوع بد پوششی ، بدحجابی و بطور کلی هرنوع اقدامی که مخالف شئونات اسلامی است را تذکر دهند.

فرمانده انتظامی دزفول اظهار کرد: پلیس 110 در تمام ساعات شبانه روز آماده دریافت پیام های مردمی در رابطه با هرگونه موارد بدحجابی و بد پوششی است.

انجام حرکاتی خلاف شئونات اسلامی در جاده سردشت دزفول از سوی عده ای موتوسوار معلوم الحال واکنش مردم این شهرستان را به دنبال داشته است.

مردم ولایتمدار دزفول خواستار برخورد شدید نیروی انتظامی و دستگاه قضایی با عوامل این ناهنجاری می باشند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.