همدان؛

مراسم عزاداری در حوزه علمیه همدان به مناسبت درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی

مراسم عزاداری به مناسبت وفات کریمه اهل بیت حضرت معصومه (س) و درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی در حوزه علمیه همدان در حال برگزاری است.

مراسم عزاداری در حوزه علمیه همدان به مناسبت درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،معاون فرهنگی حوزه علمیه همدان با تسلیت درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی اظهار داشت: مراسم عزاداری به مناسبت وفات کریمه اهل بیت حضرت معصومه (س) و درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی امروز (20 دی) در حوزه علمیه همدان با سخنرانی حجت الاسلام طاهری امام جمعه موقت همدان در حال برگزاری است.

حجت الله کشوری در مورد شخصیت آیت الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین انقلاب افزود: ایشان شخصیت بزرگ و عضو هیئت امنای انقلاب بود و در طول عمرش خدمات بسیار شایان و بی نظیری به انقلاب ارائه کرد.

وی اظهار داشت: آیت الله هاشمی رفسنجانی در مبارزات قبل از انقلاب همراه امام و یار دیرین امام بودند و هیچگاه در طول عمر شریفشان از مبارزه با ظلم و استکبار کوتاهی نکردند.

معاون فرهنگی حوزه علمیه همدان بیان کرد: این یار وفادار انقلاب و مردم، همواره و همیشه و در تمامی دوران های پر فراز و نشیب زندگی پر ثمرش و در مسئولیت های حساس و خطیر خود در هدایت مسیر توسعه و پیشرفت ایران و تعمیق انقلاب، تلاشی وافر داشتند.

حجت الاسلام کشوری ادامه داد: در دوران قبل از انقلاب تحمل سختی ها ی زندان و شکنجه های ساواک و مقاومت در برابر این همه و آن گاه مسئولیت های خطیر در دفاع مقدس و ریاست مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان و غیره، برگ های درخشان زندگی پر فراز و نشیب این مبارز قدیمی است.

اینجانب این مصیبت عظیم را به رهبر معظم انقلاب، ملت بزرگ ایران و خاندان شریف ایشان تسلیت می گویم و از خداوند رحمان برای آن عالم مجاهد رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان محترم صبر و اجر مسئلت دارم.

انتهای پیام/ د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.