میچ مکانل: امید ترامپ برای بهبود روابط با روسیه به زودی نقش بر آب می‌شود

رهبر اکثریت سنای آمریکا، تمایل رئیس جمهور منتخب این کشور را برای بهبود روابط با روسیه‌ کم‌اهمیت‌ شمرد و گفت این امید ترامپ بزودی از بین می‌رود.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری شینهوا، میچ مکانل، رهبر اکثریت جمهوری‌خواه در سنای آمریکا، در گفتگویی با شبکه سی بی‌اس اعلام کرد امیدهای دونالد ترامپ، رئیس جمهور جدید آمریکا، در خصوص بهبود روابط با روسیه خیلی زود نقش بر‌ آب خواهد شد. 

وی گفت: «نظر من این است که امیدهای ترامپ برای نزدیک کردن واشنگتن و مسکو به سرعت از بین خواهد رفت.» 

 این سناتور جمهوری خواه آمریکایی با تاکید بر اینکه روس‌ها رقیب جدی آمریکا هستند، خاطر نشان کرد تلاش روس‌ها برای دخالت در روند انتخابات آمریکا این مسئله را ثابت کرد. 

مکانل تمایل و اراده دونالد ترامپ را برای بهبود روابط با روسیه‌کم اهمیت‌ شمرد و یادآوری کرد جرج دبلیو بوش، رئیس جمهور سابق آمریکا، نیز در آغاز دوره ریاست جمهوری خود همین امید را داشت. 

وی ادامه داد: «فکر نمی‌کنم اینکه یک رئیس جمهور جدید در آمریکا بخواهد با روس‌ها به تفاهم برسد، چیز جدیدی باشد.» 

رئیس جمهور آتی آمریکا شنبه گذشته در حساب توئیتر خود تاکید کرد: «فقط آدمهای احمق یا دیوانه مایل نیستند روابط خوبی با روسیه‌داشته باشند. وقتی من رئیس جمهور آمریکا شدم، ‌روسیه‌ به ما احترام بیشتری از امروز خواهد گذاشت و‌ شاید دو کشور برای حل و فصل برخی مشکلات بزرگ و جدی جهان با یکدیگر همکاری کنند.»



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار