گازرسانی به شهرها و روستاها در دست اجراست

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه از گازرسانی به 117 روستای استان در سال جاری خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ سیروس شهبازی مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت: در حال حاضر 85 درصد جمعیت استان در قالب 25 شهر و 656 روستا از گاز طبیعی بهره مند هستند و گازرسانی به شهرها و روستاهای باقیمانده نیز در دست اجراست.

شهبازی به اقدامات مهم انجام گرفته در سال جاری به منظور توسعه شبکه گازرسانی در گستره استان اشاره کرد و گفت: گازرسانی به 117 روستای استان، اجرای بیش از هزار کیلومتر شبکه گذاری، نصب 7100 مورد انشعاب گاز و پذیرش 15 هزار مشترک جدید از مهمترین اقدامات شرکت گاز استان کرمانشاه در 9 ماهه امسال است.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه با اشاره به مصرف روزانه 13 میلیون متر مکعب گاز طبیعی در استان، تصریح کرد: این میزان گاز طبیعی معادل 15 میلیون لیتر نفت سفید است که در صورت نبود شبکه گازرسانی، باید به صورت روزانه در استان توزیع می شد.

شهبازی به درصد بالای اتلاف انرژی و نبود وجود فرهنگ مصرف بهینه حامل های انرژی خصوصا گاز طبیعی در کشور اشاره کرد و افزود: خطبه های نماز جمعه یکی از تریبون های اثرگذار به منظور فرهنگ سازی در زمینه رعایت الگوی مصرف در بخش های مختلف است و تذکر ائمه جمعهدر این زمینه می تواند بسیار راهگشا باشد.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.