بوشهر؛

پيام تسليت استاندار بوشهر در سوگ آيت الله هاشمی رفسنجاني

مصطفی سالاری، استاندار بوشهر به بهانه درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی بیانیه ای منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر ، در این بیانیه آمده است:

انا لله و انا اليه راجعون

عروج آسمانی حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی، یار دیرین و وفادار امام، شخصیتی آزادی خواه،  دلسوز، دلسوخته  و بی بدیل، بزرگمردی صبور و مقاوم،  امیدبخش لحظات ناامیدی و راهگشای ایام سخت که عمر پربرکتش را در خدمت به مردم و شکوه و عظمت انقلاب اسلامي و کشور، سپري نمودند، اندوه زایدالوصفی بر میهن عزیزمان حاکم نموده است. 

بزرگمردی مردمدار که ندایش تاثیر گذار،  نگاهش امیدوار، اشک و اندوهش معنادار، تصمیمات و مبارزاتش پرافتخار و نفوذ کلامش ماندگار بود. 

فرماندهی شجاع، همانکه در مسیر سازندگی نيز سرداری ممتاز و در عرصه سیاست، اندیشمندی فداکار، اعتدال گرا و گاه شناس بود و تاریخ، برگهای خوانده و ناخوانده زيادي از زندگی وی را برای نسل های آینده بازگو خواهد نمود. 

طی دو روز میزبانی مردم شریف استان بوشهر از این شخصیت فداکار و ظلم ستیز و زجرکشیده، بیش از پیش مجذوب نگاه ژرف، وارستگی و عمق نگاه این عالم عامل،  فرهیخته و بی نظیر گردیدیم و در آخرین سفر دنیوی عمر پربرکتش، قدرشناسی صمیمانه و خالصانه ای که از این مردم فهیم و قدرشناس در استان بوشهر مشاهده نمودند، لبخند رضایت را بر چهره وی نمایان و در کلام ایشان متجلی نمود. 

اینجانب با نهایت تاسف و تاثر، این ضایعه بزرگ را محضر مردم شریف ایران، مقام معظم رهبری، ریاست محترم جمهوری،  خاندان گرانقدر ایشان و مردم شریف استان بوشهر تسلیت گفته و رحمت و فضل و مغفرت الهی و علو درجات را برای ایشان از خداوند متعال خواستارم.

مصطفی سالاری

انتهای پیام /پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.