اصفهان؛

ویزیت رایگان درامامزاده سید محمد(ع)

در راستای اجرای طرح مهر تندرستی زائران حرم مطهر امامزاده سید محمد(ع) خمینی شهر ، رایگان معاینه شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خمینی شهر گفت: طرح مهر تندرستی با همکاری شبکه بهداشت و درمان شهرستان خمینی در جوار حرم مطهر امامزاده سید محمد(ع) خمینی شهر اجرا شد.

حجت الاسلام و المسلمین مهدی قربانی اظهار داشت: در راستای اجرای امینانه نیات واقفین نیک اندیش اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ایستگاه مهر تندرستی در جوار حرم مطهر امامزاده سید محمد(ع) خمینی شهر برپا کرد که در این ایستگاه 4 پزشک و پرستار در دو نوبت صبح و بعدازظهر زائران این آستان مقدس را به صورت رایگان معاینه کردند.

وی در ادامه افزود: در این طرح یک روزه که در روز جمعه 17 دی ماه در جوار این امامزاده واجب التعظیم اجرا شد 150 نفر زائر به صورت رایگان معاینه شدند و این طرح با اعتباری بالغ بر 6 میلیون ریال و از محل موقوفه مرحوم عقیلی که نیت آن منطبق با اجرای این طرح است اجرا شد.

حجت الاسلام و المسلمین مهدی قربانی تصریح کرد: هرساله طرح مهر تندرستی از محل موقوفات منطبق با نیات واقفین ینک اندیش توسط سازمان اوقاف و امور خیریه اجرا می شود که این طرح شامل؛ کمک به بیماران خاص، تامین دارو برای بیماران صعب العلاج، توسعه مکان های بهداشتی و درمانی، کمک به بیماران نیازمند و توسعه بهداشت و سلامت جامعه می باشد.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار