شاهرود;

احداث پست هوائی توزیع برق روستای جیلان در بسطام

پست شماره دو روستای جیلان در منطقه بسطام با ظرفیت 50 کیلوولت آمپر و با هدف بهبود ولتاژ برق با توجه به کم شدن فاصله بین فیدرها ، تا پایان امسال اجرا خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شاهرود ، مهندس جمال فرخ زاده مدیر امور برق بسطام گفت : برقراری ایستگاه هوائی توزیع برق شهرک مزج ، تعویض 600 متر کابل فشار متوسط در خیابان فروغی بسطامی ، احداث 3 هزار و 200 متر شبکه  20 کیلوولت به منظور رینگ خطوط ، دو مداره نمودن 1 هزار و 400 متر خطوط فشار متوسط فیدر محرّم شهر مجن و تامین روشنائی معابر بلوار امامزاده ابوالقاسم بسطام ، از پروژه های قابل اجرای این امور تا پایان امسال است.

وی اظهار داشت : احداث 4 هزار و 60 متر شبکه فشار ضعیف هوائی و زمینی و همچنین برقراری 6 هزار و 733 متر خط فشار متوسط ، از جمله اقداماتی است که از ابتدای سال جاری تا به حال به انجام رسیده است .

وی تصریح کرد : برای تغذیه برق متقاضیان جدید و مشترکین منطقه بسطام ، نصب 21 دستگاه پست هوائی توزیع برق با ظرفیت 1 هزار و 215 کیلوولت آمپر به اجرا درآمده است .

مهندس فرخ زاده اضافه کرد : طرح اصلاح و بهینه سازی 10 هزار و 725 متر شبکه های توزیع برق ، از دیگر فعالیت هائی محسوب می شود که در نه ماهه سال جاری عملیاتی شده است .

وی با اشاره به این که 436 پروژه عمرانی برق رسانی در سال جاری در سطح منطقه بسطام انجام شده افزود: برای اجرای این تعداد پروژه ، 12 میلیارد و 990 میلیون ریال اعتبار سرمایه گذاری شده است .
انتهای پیام / ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار