اهواز؛

وضعیت نامناسب دامداری در شادگان

مدیرعامل شرکت تعاونی دامداران شادگان از وضعیت نامناسب دامداری این شهرستان انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عبدالقادر حمید، مدیرعامل شرکت تعاونی دامداران شادگان اظهار داشت: تهیه سبوس از سامانه برای دامداران بسیار مشکل است و این سامانه مشکلات فراوانی را برای دامداران ایجاد کرده است.

وی افزود: سامانه‌ای شدن تهیه سبوس و مهلت محدود واریز پول به این سامانه برای خرید سبوس مشکلات فراوانی را به وجود آورده است و همچنین خود سامانه نیز گاهی با قطعی مواجه می‌شود.

حمید تصریح کرد: جهاد کشاورزی نیز که خود این سامانه را ایجاد کرد، هیچ همکاری و پیگیری در خصوص حل این مشکلات انجام نمی‌دهد اما انتظار داریم که در این زمینه به مشکلات رسیدگی شود.

مدیرعامل شرکت تعاونی دامداران شادگان گفت: کمبود علوفه در شادگان مشکلات فراوانی را برای دامداران به وجود آورده و همچنین تهیه سبوس دولتی نیز بسیار دشوار است.

وی بیان داشت: هیچ کسی پیگیر مشکلات دامداران نیست و این مسائل و مشکلات باعث شده است تا دامداران دام‌های خود را بفروشند.

عبدالقادر حمید خاطرنشان کرد: مشکلات نقدینگی، بحث تهیه علوفه و سایر مسائل باعث شده تا دامداران شادگانی دیگر نتوانند به فعالیت خود ادامه دهند و اوضاع دامداران شادگان بسیار نامناسب است.

وی اذعان داشت: امیدواریم به وضعیت نامناسب دامداران، به خصوص دامداران شادگانی رسیدگی شود تا شاهد رونق دامداری در این شهرستان باشیم و دامداران بتوانند با مشکلات کمتری به فعالیت بپردازند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.