شیراز؛

26 درصد از تصادفات فوتی و جرحی سپیدان مربوط به موتور سواران

26 درصد از تصادفات فوتی و جرحی در سپیدان مربوط به موتور سواران است و 430 موتورسیكلت متخلف توقیف شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ مصطفی عباسی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فارس با بیان اینكه 26 درصد از تصادفات فوتی و جرحی در شهرستان سپیدان مربوط به موتور سواران است، گفت: طی 9 ماه اول سال، 430 دستگاه موتورسیكلت متخلف در این شهرستان توقیف شده است.  
 

وی ادامه داد: تصادفات فوتی و جرحی در هشت ماهه اول سال 95 شهرستان سپیدان 62 فقره بوده كه شش درصد تصادفات استان را به خود اختصاص داده است.  

 
عباسی ادامه داد: طی 9 ماه اول سال تعداد430 دستگاه موتورسیكلت متخلف در شهرستان سپیدان توقیف شده است كه نسبت به مدت مشابه سال گذشته 13 درصد افزایش داشته است.  
 
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان فارس با تأكید بر برخورد قاطع پلیس با موتورسیكلت سواران متخلف، گفت: برابر آمارهای موجود در سپیدان حدود 26 درصد و در سطح استان 34 درصد تصادفات فوتی و جرحی مربوط به موتور سواران است.
 
سرهنگ عباسی با بیان اینكه توقیف موتور سیكلت به علت ارتكاب تخلفات حادثه ساز و عدم استفاده از كلاه ایمنی، از وظایف پلیس راهور و بر حسب دستورات ابلاغی است، از مطالب منتشر شده در برخی از رسانه ها مبنی بر رها سازی موتورسیكلت سواران به حال خود با این توجیه كه خود موتور سوار در اثر تخلف آسیب می بیند و نه شخص دیگری، انتقاد كرد و گفت: بیان اینگونه موارد، باعث سوء استفاده افراد فرصت طلب می شود.  
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.