تبریز؛

شرکت 200 نفر عکاس در جشنواره عکس سال ارسباران

مدیر روابط عمومی جشنواره عکس سال ارسباران از شرکت قریب به 200 نفر از هنرمندان عکاس سراسر کشور در جشنواره عکس سال ارسباران خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ مهدی دایلاری اصل در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: از این تعداد شرکت کننده بیش از 2180 اثر در موضوعات مختلف این همایش از 20 استان کشور به دبیرخانه جشنواره عکس سال ارسباران واصل شده است.
وی افزود: خوشبختانه استقبال بسیار چشمگیری از این جشنواره که برای اولین بار در این شهرستان برگزار می شود انجام شده است و این امر نشان از علاقه مندی عکاسان کشور به معرفی این منطقه زیبا در سطح ملی و بین المللی است .  
عضو هیئت مدیره انجمن عکاسی شهرستان اهر با اشاره به برگزاری جشنواره عکس سال ارسباران، اظهار کرد: منطقه ارسباران دارای توانمندی‌ها، جاذبه‌ها و استعدادهای فراوانی است که در زمینه هنر نیز این مورد را به اثبات رسانده است.
وی با اشاره به اینکه تاکنون تلاش‌های فراوانی برای معرفی این منطقه زیبا از کشور انجام‌شده، گفت: برگزاری جشنواره‌ها و فستیوال‌های گوناگون هنری در سال‌های اخیر نشان از تلاش هنرمندان این خطه برای عرضه هنر خود به سایر هم‌وطنان بوده که برنامه‌های فرهنگی برگزار شده نشان‌گر این امر است.
دایلاری، بابیان اینکه در طی دو ماه پس از انتشار فراخوان و تمدید ۱۵ روزه به دلیل استقبال فراوان، بیش از 2180 اثر از ۲۰ استان کشور به دبیرخانه جشنواره ارسال‌شده تصریح کرد: داوری آثار رسیده به جشنواره توسط ۳ نفر از داوران و اساتید برجسته عکاسی استان آذربایجان شرقی به نام‌های، میر عباس آل یاسین، کریم متقی و جلال شمس آذران از روز جمعه ۱۷ دی‌ماه در مجتمع فرهنگی شهرستان اهر آغازشده است.


انتهای پیام/ش


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.