مربی تیم سیاه جامگان:

نیم فصل دوم، بازی ها دشوارتر و دروازه ها کوچیک تر می شود

منصور شفیعی گفت: با توجه به اینکه شناخت تیم ها در نیم فصل دوم از هم بیشتر می شود، در این نیم فصل بازی ها دشوارتر و دروازه ها کوچیک تر می شود.

منصور شفیعی در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درمورد کار سخت سیاه جامگان برای حضور در نیم فصل دوم لیگ برتر عنوان کرد: نیم فصل دوم بازی ها دشوارتر و دروازه ها کوچیک تر می شود. ازطرفی مقابل تیم های ذوب آهن اصفهان، پدیده خراسان، سایپا و فولاد خوزستان در بیرون از خانه بازی داریم و این مسئله مقداری کار ما را سخت تر می کند، اما ناامید نیستیم و با تمام توان در برابر این حریفان به میدان می رویم.

وی درباره جذب بازیکنان جدید در فصل نقل و انتقالات زمستانی به این تیم بیان کرد: باید صبور بود و به بازیکنان جویای نام و تازه وارد فرصت داد تا بتوانند با بازیکنان قدیمی هماهنگ شوند، در این تعطیلات پیش رو خداداد عزیزی تصمیم گرفت روی کارهای بدنی مانور کند تا اعضای تیم در نیم فصل دوم عملکرد بهتری را در مسابقات از خود به نمایش بگذارند.

مربی تیم سیاه جامگان با اشاره به بازی سخت این تیم مقابل ذوب آهن در هفته شانزدهم لیگ برتر تصریح کرد: بازی سخت و دشواری را مقابل ذوب آهن اصفهان در پیش داریم، با توجه به اینکه بازیکنان این تیم دارای خلاقیت فنی و گروهی در زمین مسابقه هستند روز سختی را مقابل این تیم خواهیم داشت. امیدوارم بازیکنان بتوانند در این دیدار با ارائه یک بازی حساب شده با امتیاز زمین مسابقه را ترک کنند.

مربی تیم سیاه جامگان در ادامه افزود: هر کسی که در تمرینات تیم بهتر ظاهر شود، از او در ترکیب ثابت تیم استفاده می کنیم و کسانی هم که بی انگیزه باشند جایی در تیم نخواهند داشت.

شفیعی در پایان درباره بازی دوستانه این تیم مقابل پرسپولیس مشهد اظهار کرد: تیم ما روز گذشته در یک دیدار نه چندان دشوار موفق شد با نتیجه پر گل 5 بر 0 مقابل پرسپولیس خراسان به برتری برسد، کادر فنی در این مسابقه تصمیم گرفت از تمامی نفرات استفاده کند و از عملکرد فنی بازیکنان رضایت داریم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار