ناصری: سیاه جامگان یک تیم بزرگ است/ فوتبال بدون هوادار روح و معنی ندارد

دروازه بان تیم سیاه جامگان گفت: سیاه جامگان یک تیم بزرگ است و جایگاه آن در جدول لیگ باید یک رتبه تک رقمی باشد.

محمدناصری در گفت وگو با خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت تیم سیاه جامگان در لیگ برتر بیان کرد:سیاه جامگان یک تیم بزرگ است و جایگاه آن در جدول لیگ باید یک رتبه تک رقمی باشد و نباید در رده های پایین قرار داشته باشد.
پیشکسوتان سیاه جامگان باید دست به دست هم بدهند و از این تیم حمایت کنند تا سیاه جامگان قدرت واقعی خود را نشان دهد.

وی درباره شخصیت خداداد عزیزی گفت:خداداد یک مربی کار بلدی است و تا زمانی که او سرمربی تیم است ،باید تیم سیاه جامگان را حمایت کرد تا به یک تیم قدرتمندتر از گذشته تبدیل شود. مردم مشهد همیشه به خداداد به عنوان یک بازیکن بزرگ نگاه کرده‌اند که شخصیت فوق العاده و کاریزماتیکی دارد.

دروازه بان تیم سیاه جامگان با اشاره به بازی سخت این تیم مقابل ذوب آهن در هفته شانزدهم لیگ برتر تصریح کرد: برای تیم‌ها تمامی بازیها شرایط خاص خودش را دارد و تیم ما نیز بعد از باختی که در دیدار گذشته مقابل پرسپولیس متحمل شد شرایط سختی را در جدول رده‌بندی داریم.

وی افزود: ذوب آهن تیمی قدرتمند، با برنامه و تاکتیکی است که در دیدار گذشته خود مقابل تراکتورسازی به دلیل بدشانسی نتوانست به پیروزی برسد، امیدوارم بتوانیم مقابل ذوب آهن به پیروزی برسیم تا وضعیتمان را در جدول رده بندی لیگ برتر ارتقا دهیم.

دروازه بان اسبق تیم سپاهان در ادامه در رابطه با حضور هواداران گفت: فوتبال بدون هوادار روح و معنی ندارد. وقتی ورزشگاه خالی باشد بیننده هم از فوتبال لذت نمی‌برد. امیدوارم با حضور هواداران جذابیت فوتبال بازگردد البته امیدوارم حضور هواداران هم توأم با احترام به حریف باشد و توهین به سرمربی و بازیکنان حریف خوب نیست متأسفانه در سه، چهار سال گذشته با فرهنگ ما بازی شد و فحاشی به فوتبال آمد که امیدوارم این مسئله قطع شود.

ناصری در پایان خاطر نشان کرد: تاکنون بازیکنان خوب و با تجربه ای توسط خداداد عزیزی در فصل نقل و انتقالات زمستانی به تیم ما اضافه شده اند،امیدوارم با حضور آن ها در نیم فصل دوم بتوانیم با ارائه بازی های تماشاگر پسند به اون جایگاهی که لیاقتش را داریم دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار