کرمان؛

90 ملک آموزش و پرورش جیرفت تجاری شد

مدیر آموزش و پرورش شهرستان جیرفت از تغییر کاربری 90 ملک آموزش و پرورش به مصارف تجاری خبر داد.

تغییر کاربری 90 ملک آموزش و پرورش جیرفت به مصارف تجاریبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ احمد اسکندری نسب با بیان این که 90 ملک آموزش و پرورش این شهرستان تا پایان امسال به منظور مصارف تجاری تغییر کاربردی داده می شود، گفت: ایجاد این فضاهای تجاری می تواند سالانه 20 میلیارد ریال برای آموزش و پرورش جیرفت درآمدزایی داشته باشد.

وی با بیان اینکه تعدادی از فضاهای آموزشی جیرفت که ظرفیت تجاری شدن را دارند، خاطر نشان کرد: تغییر کاربری فضاهای آموزشی این شهرستان به تجاری موجب ایجاد درآمد پایدار در آموزش و پرورش این شهرستان می شود.

اسکندری نسب افزود: میانگین نمرات معدل دانش آموزان شهرستان جیرفت نسبت به پارسال2 نمره افزایش داشته که این افزایش میانگین بهبود و کیفیت بخشی آموزش را در بین دانش آموزان این شهر نشان می دهد.

وی خاطر نشان کرد: 90 درصد از مدارس جیرفت از وجود امام جماعت برای اقامه نماز بهره مند شده اند و امیدواریم سایر مدارس این شهرستان نیز به زودی از برکات وجود ائمه جماعت برخوردار شوند.

اسکندری نسب اظهار داشت: باشگاه فرهنگیان این شهرستان که در حال احداث بود، اخیرا با تخصیص سه میلیارد ریال ادامه کار ساخت و ساز آن از سرگرفته شد.

وی با بیان این که ساخت فروشگاه تعاونی مصرف فرهنگیان جیرفت که مراحل پایانی را می گذراند با زیربنای 800 مترمربع توسط مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان به بهره برداری رسید.

اسکندری نسب یادآورشد:12 درصد دانش آموزان شهرستان جیرفت در مدارس غیردولتی این شهرستان تحصیل می کنند.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار