راه وشهرسازی در هفته ای که گذشت؛

تحویل 5 فروند هواپیما تا پایان سال/ سهم 30 درصدی مهرآباد از پروازها

بر اساس قرارداد نهایی ATR که روز چهارشنبه به امضای طرفین می‌رسد، 5 فروند از این هواپیماها تا پایان امسال تحویل ایران ایر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار راه وشهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، از مهم ترین رویدادهای راه وشهرسازی می توان  به تحویل 5 فروند هواپیما تا پایان سال اشاره کرد که براساس قرارداد نهایی با atr به ارزش 400 میلیون دلار تا پایان سال 5 فروند هواپیما تحویل ایران ایر خواهد شد.

درخواست وزیر راه شهرسازی از رئیس شرکت راه آهن برای نام گذاری روز ایمنی حمل و نقل به دنبال سانحه فراموش نشدنی قطار سمنان - مشهد از دیگر اخبار مهم این حوزه است.

طی چند روز اخیر مجلس مصوبه ای در جهت واگذاری حمل و نقل حومه ای به شرکت راه آهن داشته که این امر یک اقدام بسیار مهم در نظام حمل و نقل است.

گزارش هفتگی در حال تکمیل/


قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر از وجود پروژه‌های مسکن مهر در هزار و ۱۶۲ شهر کشور خبر داد و گفت: تاکنون این طرح در ۸۰۲ شهر از نظر ساخت و در ۴۸۸ شهر از تمامی جهات ساخت و آماده‌سازی به پایان رسیده است.


سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از ادامه بررسی ها پرونده قطار سمنان-مشهد در قوه قضائیه خبر داد.

وزیر راه و شهرسازی برای فراموش نشدن حادثه قطار سمنان – مشهد از رئیس شرکت راه آهن درخواست کرد تا این روز را روز ایمنی حمل و نقل ریلی نامگذاری کند.

گزارش هفتگی در حال تکمیل/


فخریه کاشان گفت:‌ بر اساس قرارداد نهایی ATR که روز چهارشنبه به امضای طرفین می‌رسد، 5 فروند از این هواپیماها تا پایان امسال تحویل ایران ایر خواهد شد.


مدیر عامل شرکت فرودگاه ها علت اصلی تاخیر در پروازهای کشور را حفظ ایمنی و جان مسافران عنوان کرد.


گزارش هفتگی در حال تکمیل/



انتهای پیام/






اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار