بهترین قاب آیفون 7 با جک 35mm و باتری اضافه

یک شرکت معتبر لوازم جانبی یکی از بهترین قاب‌های آیفون 7 را به همراه جک 35 میلی متری و باتری اضافه تولید کرده است.

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ یکی از مشکلات مهم آیفون 7 نبود جک 35 میلی متری برای هندزفری است که موجب ناراحتی بسیاری از کاربران این برند مشهور شده است. همچنین مشکل که نه تنها همه آیفون‌ها بلکه باید گفت اکثر گوشی‌های هوشمند با آن دست و پنجه نرم می‌کنند کمبود باتری است.

حال شرکت مشهور Griffin Technology که کاربران ایرانی هم با لوازم جانبی تولید آن آشنا هستند اقدام به تولید یک قاب ویژه برای آیفون کرده است که علاوه بر جک 35 میلی متری یک باتری ذخیره هم در خود جای داده است.

بهترین قاب آیفون 7  ؛ با جک 35mm و باتری اضافه

نام این قاب یا کیس Reserve است که باتری ذخیره آن هم 3000 میلی آمپری است. البته به غیر از  باتری و جک 35 میلیمتری، درگاه لایتنیگ برای شارژ هم در اختیار کاربران خواهد بود.

باید گفت این قاب جدید پس از  قاب OX شرکت اینسیپیو دومین قاب اختصاصی با این ویژگی هه برای آیفون 7 است که البته توسط شرکت داری گواهی MFi‌ اپل تولید شده است. به عبارت دیگر  احتمال آسیب رساندن قاب محصول شرکت گریفین به آیفون شما بسیار کم است.

همچنین گفتنی است؛ قاب 100 دلاری گریفین علاوه بر دارا بودن جک 35 میلی‌متری نسبت به باتری پک اختصاصی اپل، ظرفیت  بیش از 600 ملی آمپر ساعت را  در باتری ذخیره ارائه کرده است در حالی که باتری پک اپل نیز با همین قیمت عرضه می‌شود.

این قاب در  بهار آینده به بازار عرضه خواهد شد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار