اپل اولین فروشگاهش را در کره جنوبی افتتاح می‌کند

کمپانی اپل برای اینکه بتواند رقابت با سامسونگ را جدی‌تر دنبال کند، این بار قصد دارد در کره جنوبی فروشگاه فیزیکی افتتاح کند.

اپل اولین فروشگاهش را در کره جنوبی افتتاح می‌کندبه گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اپل روز جمعه اعلام کرد که قصد دارد فروشگاه فیزیکی در خانه سامسونگ، یعنی کشور کره جنوبی افتتاح کند. شاید درک این موضوع کمی سخت به نظر برسد؛ اما کمپانی اپل تاکنون در کره جنوبی فروشگاه فیزیکی نداشته است و محصولات این کمپانی توسط دو خرده‌فروش بزرگ کره جنوبی به فروش می‌رسیدند.

حال در وب‌سایت اپل، ۱۴ فرصت شغلی جدید ثبت شده است که مرتبط با فروشگاه فیزیکی در کره جنوبی هستند. مسئولان اپل در مصاحبه‌ای که با رویترز در روز جمعه داشتند، اعلام کردند:ما در حال حاضر قصد داریم یک تیم استخدام کنیم که بتواند به مشتریانمان در سئول خدمات، آموزش و سرگرمی‌هایی را که مورد پسند کاربران اپل در سراسر دنیا قرار گرفته‌اند، ارائه کند.

طبق گزارش‌ها، ساخت فروشگاه جدید در سئول، پایتخت کره جنوبی آغاز شده است. این ساختمان ۲ طبقه، مساحتی برابر ۵۵۷ مترمربع خواهد داشت. انتظار می‌رود ساخت این فروشگاه تا پایان ماه نوامبر خاتمه یابد.

منبع:زومیت

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار