بسته هفتگی نرم افزار‌‌(شماره 142)؛

از دانلود نرم‌افزار کپی متن از روی تصاویر تا پخش همزمان موزیک در دو گوشی

در بسته هفتگی دریچه، بهترین نرم افزارها از دید شما کاربران گرامی را قرار داده‌ایم.

به گزارش خبرنگار فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این روزها کمتر کسی را می توان پیدا کرد که کاربر گوشی های هوشمند نباشد، بر همین اساس ممکن است گاهی اوقات نیازمند استفاده از نرم افزارهایی باشید که به صورت پیش فرض بر روی تلفن همراهتان نصب نشده است.

حال اگر در طول هفته فرصت نمی کنید تا برنامه های کاربردی و دلخواهتان را دانلود کنید نگران نباشید. در بسته هفتگی، پربازدیدترین و برترین نرم افزارها از دیدگاه شما کاربران را جمع آوری کرده ایم.



دانلود Copy Text On Screen؛ کپی متن از روی تصاویر
نرم افزار Copy Text On Screen ابزار فوق حرفه ای در حوزه کپی متن از روی تصاویر است. با استفاده از این نرم افزار می توانید به راحتی متن های نوشته شده بر روی تصاویر را دریافت کنید. در بسیاری از مواقع شما نمی توانید متن های مورد نظر خود را کپی کنید؛ به عنوان مثال در نرم افزار اینستاگرام امکان کپی مطالب وجود ندارد. در چنین مواقعی می توانید با گرفتن اسکرین شات، از آن متن عکس تهیه کنید و با استفاده از نرم افزار Copy - Text On Screen متن نوشته را بدست آورید. این نرم افزار به قیمت 4.99 دلار در گوگل پلی به فروش می رسد.

Copy Text On Screen

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود OneNote؛ نرم‌افزار رسمی نوت‌برداری مایکروسافت
نرم افزار OneNote یکی از برنامه های شرکت مایکروسافت است که نسخه های آن برای سیستم عامل های ویندوز، مک، آیفون و اندروید عرضه شده است. با استفاده از این نرم افزار می توانید تمامی امکانات نرم افزار OneNote را که در نسخه ویندوز از آن بهره میبرید را در گوشی داشته باشید و نوت بوک دیجیتال ایجاد کنید. این نرم افزار دارای محیطی فوق العاده زیبا و جذاب است و می توانید یادداشت های خود را در لیست های مختلف ثبت و آن ها مدیریت کنید و با دیگران به اشتراک بگذارید.

OneNote

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود 3C Toolbox Pro / جعبه‌ابزار همه‌کاره گوشی‌های اندرویدی
شاید تا به حال به این موضوع فکر کرده باشید که از یک نرم‌افزار استفاده کرده و تمام نیازهای خود را با استفاده از همین نرم افزار رفع کنید. انجام این کار باعث خواهد شد تا شما نیازی به نصب کردن نرم‌افزارهای متعدد روی گوشی همراه خود نداشته باشید و نرم‌افزاری که نصب کرده‌اید، این امکان را داشته باشد تا خواسته‌های شما را تا حدود زیادی پوشش دهد. این برنامه، به عنوان یکی از قدرتمندترین و کامل‌ترین نرم‌افزارها در همین زمینه است و از آن به عنوان یک جعبه ابزار کامل و حرفه‌ای یاد می‌شود که با نصب آن روی گوشی همراه خود می‌توانید به امکانات بسیار عالی و گسترده‌ای دسترسی داشته باشید.

دانلود جعبه ابزار همه کاره گوشی های اندرویدی

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود CyberLink PowerDirector / قدرتمندترین ویرایشگر ویدئو اندرویدی
شرکت سایبر لینک پس از حضور موفق خود در بازار نرم افزار سیستم عامل ویندوز، اکنون محصولات پر طرفدار خود مانند powerdvd و PowerDirector  را برای سیستم عامل اندروید نیز عرضه کرده است. بدون اغراق باید گفت این نرم افزار یکی از بهترین  و قدرتمندترین نرم افزارهای ویرایش فیلم است و  تمایز ویژه‌اش  نسبت به دیگر نرم افزارهای مشابه این است که حتی افراد مبتدی هم قادرند فیلم‌های زیبایی را با آن تدوین کنند. این نرم افزار تنها ویرایشگری است که از فیلم‌های 4k پشتیبانی می‌کند.

دانلود CyberLink PowerDirector 3.14.1 – قدرتمندترین ویرایشگر ویدئو اندروید !

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود Good Morning Alarm Clock؛ آلارم حرفه ای
نرم افزار Good Morning Alarm Clock یک برنامه آلارم حرفه ای برای گوشی های هوشمند است که با داشتن اطلاعات دقیق از ساعات خواب شما، می تواند به شما کمک کند در زمان مطلوب از خواب بیدار شوید. این نرم افزار زمان خوابیدن و بیدار شدن شما را محاسبه می کند و مقدار کمبود خواب شما را اطلاع می دهد.

Good Morning Alarm Clock

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود BlackPlayer EX برای اندروید/جذابترین پخش کننده موسیقی اندرویدی
پخش کننده های موسیقی یکی از نرم افزارهای ضروری دستگاه های هوشمند هستند که بهتر است نرم افزاری انتخاب شود که قابلیت های متنوع تری هم داشته باشد. BlackPlayer EX یک پخش کننده موسیقی فوق العاده، متفاوت و کم نظیر و از محبوب ترین برنامه های پخش موسیقی به شمار می رود که تمامی قابلیت ها و ویژگی های پلیرهای موسیقی معروف را به صورت یکجا در خود برایتان به ارمغان می آورد.



دانلود تلگرام با قابلیت حذف پیام های فرستاده شده در چت
در بین کاربران ایرانی نرم افزار پیام رسان تلگرام به میزانی مشهور و محبوب است که نیازی به تعریف از این نرم افزار نیست . کاربران ایرانی تلگرام بین 20 تا 30 میلیون نفر تخمین زده میشوند. مهمترین نکته محبوبیت تلگرام را میتوان ارائه ویژگی های جدید و کاربردی در هر بروزرسانی دانست.



برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود Cool Battery Saver؛ کاهش مصرف باتری
نرم افزار Cool Battery Saver یکی از بهترین برنامه ها در زمینه مدیریت باتری گوشی های هوشمند است. با استفاده از این نرم افزار می توانید مصرف باتری گوشی خود را به صورت چشمگیری کاهش دهید. این نرم افزار، برنامه های پر مصرف گوشی را به شما معرفی می کند که می توانید با بستن آنها در مصرف شارژ، صرفه جویی کنید. نرم افزار Cool Battery Saver در گوگل پلی نمره عالی 4.4 از 5 را دریافت کرده است.

Cool Battery Saver

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود Notific pro؛ اعلان گوشی خود را هوشمند کنید
Notific نرم افزاری است می توانید با نصب آن بر روی گوشی خود، اعلان های گوشی را به صورت زیباتری مشاهده کنید. این نرم افزار دارای چندین طرح مختلف است که می توانید با انتخاب طرح دلخواه، اعلان های گوشی مانند اس ام اس ها، تماس های از دست رفته و … را با ظاهری جذاب مشاهده کنید.

اگر گوشی تان در جیب است نگران نباشید چراکه Notific برای درک آن به اندازه کافی هوشمند است و صفحه را روشن نمی کند. اما اگر شما گوشی را به مدت 10 ثانیه (قابل تنظیم) از جیب خود بیرون بیاورید، صفحه برای شما روشن می شود.



دانلود AmpMe؛ پخش همزمان موزیک در دو گوشی
به دلیل وجود محدودیت هایی که بسیاری از اسپیکر های گوشی های هوشمند است، اگر در یک جمعی بخواهید یک موزیک را پخش کنید، احتمالا آن موزیک آنقدر صدایش ضعیف است که هیچ کسی متوجه آن نخواهد شد. شما می توانید با دانلود نرم افزار AmpMe – Social Music Party گوشی های هوشمند را با یکدیگر هماهنگ کرده و به صورت همزمان یک موزیک را با دو یا چند گوشی پخش کنید و از کیفیت صدای آن لذت ببرید. این نرم افزار در گوگل پلی نمره عالی 4.2 از 5 را دریافت کرده است.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار