در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

جزئیات اکران‌های استانی جشنواره فجر 35 اعلام شد

غلامرضا موسوی از اکران بیست فیلم جشنواره سی و پنجم فیلم فجر در سراسر استان های کشور خبر داد.

غلامرضا موسوی عضو هیات رئیسه شورای عالی تهیه کنندگان در خصوص اکران فیلم‌های سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر در استان‌های کشور به خبرنگارحوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: امسال با کمک و مساعدت دفتر جشنواره معاونت سینمایی قصد داریم 20 فیلم از آثار ارائه شده به دبیرخانه را در سی استان کشور در سه سانس اکران کنیم.

وی افزود: بابک رضایی مسئول اکران فیلم‌ها در استان‌ها را برعهده دارد و طی رایزنی و مذاکراتی که با مدیر و مسئول ادارات ارشاد  کل استان‌ها برای اکران انجام دادند و امسال در سراسر ایران شاهد برگزاری این رویداد بزرگ خواهیم بود.

موسوی تصریح کرد: اکران فیلم‌ها در شهرستان‌ها از 16 بهمن به مدت 10 روز آغاز خواهد شد که برخی از استان‌ها اقدام به برگزاری اختتامیه و اهدا جوایزی به منتخبان جشنواره خواهند کرد.

وی در خصوص انتخاب 20 فیلم از کل فیلم‌های بخش مسابقه و بخش چشم انداز اظهار داشت: 20 فیلم از آثار بخش مسابقه و بخش چشم‌انداز را پس از انتخاب از سوی دبیر جشنواره فجر و شورای عالی تهیه کنندگان و موافقت صاحبان و تهیه کنندگان آثار، در استان‌ها اکران خواهیم کرد که این آثار در هر استان متفاوت خواهد بود و فیلم‌ها در هر استان بر حسب جدول نمایش تنظیم شده اکران خواهد شد.

موسوی در ادامه افزود: تجربه اکران استان‌ها را در سی و دومین جشنواره فیلم فجر را داشتیم و امیدواریم امسال هم بتوانیم نظر مردم را به این امر جلب کنیم تا آن‌ها هم بتوانند به جای سفر به تهران و یا برخی از استان‌های منتخب جشنواره، در استان خودشان به تماشای فیلم‌ها بپردازند.

عضو هیات رئیسه شورای عالی تهیه کنندگان در ادامه در مورد تجهیزات سالن‌های سینما در استان‌ها بیان کرد: سالن‌های سینما در استان‌ها قابلیت اکران فیلم‌ها را دارند و به طور حتم فضای مناسبی را برای حضور مردم ایجاد خواهند کرد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار