کی روش: من و تیم ملی توجیهی برای ناکامی آقای برانکو نیستیم

کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال پس از سخنان سرمربی پرسپولیس و بازگشت بازیکنان این تیم از اردوی امارات بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال پس از سخنان سرمربی پرسپولیس و بازگشت بازیکنان این تیم از اردوی امارات بیانیه ای صادر کرد.

در بیانیه کی روش آمده است:

پس از اظهارنظر آقای برانکو ایوانکویچ در مورد تیم ملی، من تصمیم گرفتم که 7 بازیکن پرسپولیس را از اردوی تیم ملی در دوبی مرخص کنم.

این تصمیم را به دو دلیل گرفتیم:

1-می دانید که اردوی دوبی در روزهای فیفا دی نبود و آقای برانکو ایوانکویچ هم علاقمند به همکاری در مورد برنامه ای که به تائید ایشان هم رسیده بود نداشت. من به عنوان مربی تیم ملی قادر به ارائه تضمین برای موفقیت یا ناکامی ایشان نیستم.

2- همچنین در این مقطع من علاقمند بودم تا بازیکنان ملی پوش پرسپولیس را از فشارهایی که از سوی برانکو بر آنها وارد شده است رها كنم.

همانطور که گفتم، اردوی دوبی در برنامه های ما قرار داشت و مورد تائید فدراسیون و باشگاه ها قرار گرفته بود.

هدف ما این است که برای اولین بار در تاریخ به شکل متوالی به جام جهانی صعود کنیم و علیرغم همه محدودیت ها، موفق شدیم در صدر گروه قرار بگیریم. اردوی دوبی هم می توانست شرایط مناسبی برای پیشرفت بازیکنان و تیم ملی فراهم کند.

 
کاملا واضح است که این برنامه انجام خواهد شد. در همه کشورهای دنیا، خواسته های باشگاه ها برای توافق بین آنها و تیم ملی خیلی اهمیت دارد اما به علت پایبندی برانکو به تواقفات انجام شده و عدم ارائه موضعی ثابت، امکان هیچگونه توافق بین ما و تیم ملی وجود ندارد.

 
اما به هر حال، این اتفاقات باعث عقب نشینی ما از مواضعمان در مورد بازیکنان و تیم ملی نخواهد شد. به همین دلیل، تا زمانی که برانکو افکار خود را تغییر ندهد، هیچ کدام از بازیکنان پرسپوایس به جز روزهای فیفا دی به تیم ملی دعوت نخواهند شد.

 

بعد از این توجه مردم  را به این موضوعات جلب می کنم:

اول - این موضوع که بسیاری از سرمربیان برای مشکلات خود، تیم ملی را مورد سرزنش قرار می دهند بسیار واضح است و  برانکو یک بار دیگر تصمیم به چنین کاری گرفت.

 دوم - همچنین این موضوع که سرمربیان، هواداران باشگاه خود را بر علیه تیم ملی تحریک می کنند هم ابتکار جدیدی نیست.

 
سوم - آقای ایوانکویچ مختار به انجام هر کاری است اما با احترام به تمام باشگاه ها از جمله پرسپولیس، من تمام تلاشم را برای فوتبال ایران و تیم ملی انجام خواهم داد.
 
چهارم- در انتها امیدوارم مردم ایران متوجه باشند حرکات تند و آتش افروز برانکو در انتها باعث سوختن خودش خواهد شد.


پس دوباره تکرار می کنم که آقای برانکو نمی تواند من و تیم ملی را توجیهی برای ناکامی یا موفقیت های خودش و تیمش بداند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۵
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
حسین کرمی
۰۲:۲۵ ۱۹ دی ۱۳۹۵
آقای کیروش سر مربی فوتبال ایران برای فوتبال ایران و هم چنین تیم ملی با تمامی مشکلاتی که در فوتبال ما وجود دارد بسیار زحمت کشیده اند. لذا همیشه میباید از این مربی دلسوز و کاردان حمایت شودو مورد قدردانی بیشتر قرار گیرند.
Iran (Islamic Republic of)
بنیامین
۲۱:۴۵ ۱۷ دی ۱۳۹۵
حق با سرمربی با غیرت و موفق تیم ملی است تحمل آدم حدی دارد..............
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۰ ۱۶ دی ۱۳۹۵
اقای کیروش تو بااین کارات فقط داری به تیم محبوب چهل میلیونی اسیب میزنی بازیکنان عوض اینکه تو طول سال در اردوی تیم خودشون باشن تو اردوی تیم ملین وقتی نمیتونی تیم ملی رو اداره کنی خدافظی کنی و بری بسلامت تا الان پشتت بودیم ولی دیگه خیلی رو دار شدی بایکوت کیروش در ضمن یه نگاه به لیگ کنی بازم میبینی باندونم کاریهات پرسپولیس با مربی بزرگو قدر صدر جدول تا کی بقیه خرابکاریهای شمارو جبران کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۵ ۱۷ دی ۱۳۹۵
تو به اون عتیقه ها میگی بازیکن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۴ ۱۷ دی ۱۳۹۵
تاسف برای شما
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۱:۲۹ ۱۶ دی ۱۳۹۵
ص در صد حق با کی روشه .تیم ملی حمایتت میکنیم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۴ ۱۶ دی ۱۳۹۵
جناب برانکو تیم پرسپولیس در صدر جدوله نه هفتم که بخواد بهانه بیاره !!! در ضمن 7 بازیکن اصلی یک باشگاه وقتی در اختیار سر مربی نیستن قطعا با تیمی که حتی یک بازیکن رو هم در این موارد از دست نمیده خیلی فرق دارن . ما از شما خیلیخیلی ممنون هستیم اگر همون فیفا دی بازیکنان مارو دعوت کنی .حاشیه سازی هم نکنید مردم دیگه ماله دوران چراغ موشی نیستن. دستیاران ایرانیتونم روزای فیفا دی حتما برگردونید دست تنها میمونید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۹ ۱۶ دی ۱۳۹۵
بیخیال بابا فوتبال ما جای جنگ شما نیست ...................
Iran (Islamic Republic of)
alireza
۱۰:۳۳ ۱۶ دی ۱۳۹۵
جناب کیزوش,جمله وزین( آقای برانکو نمی تواند من و تیم ملی را توجیهی برای ناکامی یا موفقیت های خودش و تیمش بداند!!!)بیشترمتوجه جنابعالی می باشدتاآقای برانکو,چراکه ابروبادومه وخورشیدوفلک درکارند,تاشمابهمراه تیم ملی بدون هیچ کم وکاستی موفق باشیدومردم ومسولین علاوه براینکه ازبهانه های گاه وبیگاه شماخلاص می شوند,دیگرتوجیهی خدای ناکرده برای ناکامی شمانماند!!!وبایداین نکته رایادآوری کنم که این امکانات وهمدلیه ملی چه ازطرف مسولین ومردم وچه ازطرف رسانه هاومطبوعات راهیچکدام ازمربی های داخلی وخارجی پیشین نداشتند...!جناب کیروش درموردرفتارهای شماحرف زیاداست اماطرفداران پرسپولیس بزرگ به سهم خودبرای پیروزی تیم ملی سکوت کرده وموفقیت تیم ملی راباارزش ترازحرفه ایی گری های جنابعالی برای پس لرزه های احتمالی می دانند!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۳ ۱۷ دی ۱۳۹۵
شما طوری در مورد کیروش اظهار نظظر می کنید که انگار نمی دانید او بهترین مربی تاریخ تیم ملی است. انگار نمی دانید که تیم ملی ایران حدود چهار سال پیاپی است که در صدر رنکینگ آسیا قرار دارد. انگار نمی دانید که تیم کیروش هم خوب بازی می کند وهم خوب نتیجه می گیرد. انگار نمی دانید که آمار خط دفاع تیم ملی جزو بهترین ها در دنیا بوده. انگار نمیدانید که تیم کیروش از هیچ تیمی به راحتی گل نمی خورد، حتی آرژانتین. انگار نمیدادنید که تیم ملی چهار بازی پیاپی کره را شکست می دهد(کاری که برانکو حتی یک بار هم موفق به انجام آن نشده).
احتمال می دهم که جناب برانکو دوباره حوس هدایت تیم ملی کرده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۴ ۱۶ دی ۱۳۹۵
مشکل اصلی بی عرضگی رییس و سایر مسئولان فدراسیون فوتباله که نمیتوانند سرمربیه تیم ملی که این همه هم بهش پول میدن را کنترل کنند و این آقا به هر کس که بخواهد حمله میکند
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۰۸:۵۲ ۱۶ دی ۱۳۹۵
احسنت.برانکواخر فصل معلوم میشه قهرمان.جو گیر نشو.تیم ملی ایران .یعنی 80میلیون .نه تنها تیم تو.کی روش دلسوزانه کار میکنه.وجدان خوب چیزیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۳ ۱۶ دی ۱۳۹۵
تو برو همه چیز حله داداچ خخخخخخخخخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۰۸:۰۶ ۱۶ دی ۱۳۹۵
مهم ترین مساله در فوتبال کشور,موفقیت تیم ملی در عرصه بین الملل است نه موفقیت تیم های باشگاهی در لیگ کشوری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۲ ۱۶ دی ۱۳۹۵
حرف کاملا درستی زده منم بودم احتمالا همین کارو میکردم ، یهو بعد نیم فصل پرسپولیس گند میزد احتمالا مینداختن گردن تیم ملی
آخرین اخبار