تبریز؛

احیای 900واحد تولیدی و صنعتی غیرفعال آذربایجان شرقی

900واحد تولیدی وصنعتی راکد آذربایجان شرقی امسال با پرداخت تسهیلات به چرخه تولید برگشته اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛استاندار آذربایجان شرقی گفت:450واحد از این واحدهای تولید با استفاده از تسهیلات سرمایه در گردش و بقیه از طریق تسهیلات بانکی توانسته اند فعالیت را از نو شروع کنند.  
جبارزاده افزود : برای 450واحد از محل تسهیلات سرمایه در گردش 3هزار میلیارد ریال پرداخت شده است.  
وی عمده مشکل واحدهای تولیدی وصنعتی راکد در استان را در نبود سرمایه در گردش ،مشکل بانکی ،مشکل مدیریتی و هزینه های آب ،برق وگاز وتلفن دانست وگفت: با کمک خود واحدهای تولیدی وحضور در محل این واحدها مشکلات آنها از نزدیک بررسی وبرای رفع موانع آنها در شهرستانها تصمیم گیری می شود.  
استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به نقش بخص خصوصی در ایجاد بازار کسب  وکار بر رفع موانع تولید تاکید کرد و افزود: دولت با تمام توان از سرمایه گذاران بخش خصوصی حمایت می کند.  
جبارزاده حل مشکلات بخش تولید را وظیفه اصلی همه مسوولان ذکر کرد و گفت: تا رفع تمامی موانع تولید در کنار تولیدکنندگان هستیم.
 وی با بیان این که واحدهای تولیدی سنگرهای مقدس انقلاب هستند، افزود: رونق تولید برای عزت و عظمت انقلاب و خدمت به مردم است و کمک به بخش تولید سعادتی است که نصیب ما شده است و شکرگزار آن هستیم.                                   
استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر احیای واحدهای تولیدی راکد با اولویت واحدهای مستقر در شهرک‌های صنعتی، بازاریابی و تضمین فروش محصولات تولیدی این واحدها را پیش‌نیاز این سیاست مهم ذکر کرد و گفت: توسعه شهرک‌های صنعتی به ویژه شهرک سرمایه‌گذاری خارجی یکی از اولویت‌های اجتناب‌ناپذیر استان است.


انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار