دست نشان: آنها که مرا به راحتی برکنار کردند جواب آبادانی ها را بدهند

سرمربی سابق تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: مسئولان صنعت نفت که به راحتی مرا بر کنار کردند باید پاسخگوی احساسات هواداران باشند.

نادر دست نشان سرمربی سابق تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد برکناری اش از تیم صنعت نفت آبادان بیان کرد: معتقدم تصمیم مدیران باشگاه این بوده که دیگر من به عنوان سرمربی در تیم فوتبال صنعت نفت آبادان حضور نداشته باشم.

وی ادامه داد: همین موضوع که مردم آبادان از عملکرد من رضایت دارند برایم کافی است، روز گذشته مردم پر شور آبادان با حضور در تمرینات تیم اعلام کردند که شما بهترین مربی بوده اید که در این چند سال در تیم صنعت نفت آبادان حضور داشته اید و ما نمی گذاریم مدیران باشگاه به همین راحتی شما را کنار بگذارند و شخص دیگری را به این سمت برگزینند.

دست نشان با اشاره به انتخاب فیروز کریمی به عنوان سرمربی جدید تیم صنعت نفت آبادان تصریح کرد: در این باره مدیران تیم و هئیت مدیره باید پاسخگو باشند.

سرمربی سابق تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت:معتقدم عملکرد تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در نیم فصل نخست لیگ برتر عالی بوده است، طبق اهدافی که مد نظر مان بود سعی داشتیم در پایان لیگ با یک رتبه تک رقمی به کارمان پایان دهیم. خوشبختانه باید بگویم دِینی را که به مردم آبادان داشتم به نحو احسن انجام دادم و شاید قسمت این بوده که در این برهه زمانی از تیم فوتبال صنعت نفت برکنار شوم.

دست نشان در پاسخ به این سوال که اگر همچنان سرمربی این تیم بودید چه برنامه هایی را برای موفقیت این تیم در نظر داشتید، تاکید کرد: سعی داشتم در فصل نقل و انتقالات بازیکنان با کیفیت و تاثیر گذاری را برای تیم جذب کنم و بازیکنانی که نتوانستند در نیم فصل نخست لیگ برتر برای تیم کار آمد باشند را در لیست مازاد باشگاه قرار دهم.

وی درباره مسائل مالی بیان کرد: متاسفانه باید بگویم تاکنون 30 درصد از مطالبات مالی ام را پس از گذشت نزدیک به 4 ماه دریافت کردم، از لحاظ امکانات تیم ما در وضعیت مناسبی قرار نداشت و طبق صحبت هایی که مدیران باشگاه با مسئولان پالایشگاه انجام داده بودند، پالایشگاه نفت به دلیل وضعیت نامناسب اقتصادی نتوانست به تعهداتشان پایبند باشند.

دست نشان در پایان درباره شکایت از این تیم به کمیته انضباطی یاد آور شد: تا زمانی که مدیران تیم صنعت نفت آبادان قراردادم را فسخ نکنند راهی جز شکایت به کمیته انضباطی ندارم و در این کمیته پیگیر مطالباتم خواهم شد.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار