دست نشان: هافبک جدید جذب نکردیم/ بازیکن کلمبیایی به بازی با پدیده نمی رسد

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: آماده نبودن دنیل که باعث شده این بازیکن پاسخگوی انتظارات کادرفنی نباشد احتمال در ترکیب قرار نگرفتن وی را در بازی پدیده افزایش داده است.

نادر دست نشان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص آخرین وضعیت بازیکنان تیم خود اظهار کرد: باتوجه به هماهنگی های صورت گرفته انجام تمرینات ریکاوری را برای بازیکنان در نظر گرفتیم و قرار است طی یکی دو روز آینده دیدارهای تیم پدیده را آنالیز کنیم تا به این ترتیب بازیکنان را از هر لحاظ برای مسابقه هفته آینده آماده کنیم.

وی در مورد عقیل اعتمادی افزود: با توجه به این که این بازیکن مدتی از تمرینات دور بوده به زمان نیاز داریم تا وی به آمادگی لازم برسد.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت در خصوص آخرین وضعیت بازیکن کلمبیایی گفت: این بازیکن زیر نظر بدنساز تمرینات خود را دنبال می کند تا کارت ITC وی صادر شود البته دنیل به بازی با پدیده نمی رسد چرا که هنوز به آمادگی لازم دست پیدا نکرده است.

وی در مورد جذب یک هافبک جدید برای تیم اظهار کرد: هنوز بازیکنی نتوانسته توجه من را جلب کند، اما به طور حتم به زودی در صورت فراهم بودن شرایط، یک بازیکن مناسب به ترکیب تیم اضافه خواهیم کرد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار