شاهرود؛

کاهش حوادث فوتی در شاهرود

امسال مجموع حوادث فوتی شهرستان شاهرود 33 درصد کاهش یافته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شاهرود؛  رییس پلیس راهور شاهرود گفت: تا پایان سال گذشته ، شهرستان شاهرود یکی از شهرستان هایی بوده است که بیشترین حوادث رانندگی در آن اتفاق می افتاده است.

سرهنگ مجید فرزانه با بیان این که حوادث منجر به جرح 6 درصد و حوادث رانندگی خسارتی هم 21درصدکاهش یافته است ، افزود: امسال مجموع حوادث رانندگی شهرستان شاهرود 13 درصد کاهش یافته است.

وی در مورد حوادث رانندگی درون شهری اظهارداشت: بیشترین حوادث رانندگی شهر شاهرود در میدان هفت تیر و تقاطع مغان روی داده است که برای رفع نقص آن ها طرح های خوبی در شورای ترافیک شهرستان پیش بینی شده است.

سرهنگ فرزانه نبود خط کشی در برخی معابر،عدم رنگ آمیزی تعدادی از سرعت گیرها، عدم تناسب برخی چراغ های راهنمایی و رانندگی با موقعیت مربوطه و نبود پل هوایی در مقابل دانشگاه صنعتی و دانشگاه آزاد را از مشکلات ترافیکی درون شهری اعلام کرد.

رییس پلیس راهور شاهرود همچنین ، نبود توقف گاه در برخی اماکن عمومی مانند بیمارستان ها، فروشگاه های زنجیره ای و عدم رعایت حق تقدم را از دیگر مشکلات عنوان نمود.

وی با بیان این که، اعمال قانون در 9 ماه امسال 162درصد افزایش یافته، اعلام کرد: در این مدت تخلفات حادثه ساز شهری 51 درصد و سایر تخلفات رانندگی هم 21 درصد رشد نشان می دهد.

انتهای پیام/ م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار