ماجدی: بازیکنی داریم که یک میلیارد و صد میلیون تومان قراداد بست، اما یک دقیقه هم بازی نکرد!

سرپرست پیشین باشگاه استقلال از شیوه بستن قراردادهای کلان در فوتبال ایران انتقاد کرد.

میرشاد ماجدی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛در خصوص بازیکنانی که در طول نیم فصل لیگ،علی رغم گرفتن دستمزد بالا در تیم های خود نیمکت نشین بودند اظهار کرد:متاسفانه در نیم فصل لیگ برتر فوتبال کشورمان بازیکنی داشتیم که مبلغ قراردادش یک میلیارد و صد میلیون بود اما حتی یک دقیقه هم برای تیمش به میدان نرفت یا دو بازیکن اوکراینی تیم پرسپولیس که قراردادهای کلانی امضاء کردند اما به هیچ عنوان برای این تیم مفید نبودند.

وی افزود: این مسئله نشان دهنده وجود اشتباهات کلان مدیریتی در فوتبال ما است که مدیران فکر می کنند بستن قرارداد کاری آسان است،در صورتی که من با وجود داشتن سابقه بیست ساله در فوتبال کشور هنوز از بستن قراردادهای کلان واهمه دارم زیرا فکر می کنم این کار نیاز به تخصص و تبحر خاصی دارد و هر کسی نمی تواند از عهده آن بربیاید.

ماجدی همچنین در خصوص اختلافات به وجود آمده میان کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان و برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم پرسپولیس اظهار کرد:از طرفی دیدگاه کی روش درست است زیرا برنامه تیم ملی قبلا به همه تیم ها اعلام شده بود و همه باید دست به دست هم بدهیم تا تیم ملی با برگزاری اردوها و بازی های تدارکاتی به جام جهانی روسیه صعود کند.

وی ادامه داد:از سوی دیگر حق با برانکو نیز هست زیرا او می خواهد بازیکنان خود را برای نیم فصل دوم لیگ آماده کند.به نظر من با توجه به لغو دیدار دوستانه با مراکش و عدم حضور لژیونرها، تیم ملی باید زودتر به کشور بازگردد و بازیکنان را در اختیار باشگاه ها بگذارد.

سرپرست پیشین باشگاه استقلال تهران با اشاره به لزوم تقویت این تیم در پنجره نقل و انتقالات زمستانی تصریح کرد:به نظر من استقلال باید در نیم فصل تقویت شود،آبی پوشان در خط میانی به یک هافبک طراح و بازیساز نیاز دارند و در ساختار دفاعی خود نیز باید به هماهنگی لازم برسند،تا بتوانند در نیم فصل دوم لیگ نتایج بهتری کسب کنند.

ماجدی در پایان با اشاره به جدایی آرش افشین از تیم استقلال تهران گفت:افشین کار درستی کرد که از استقلال جدا شد، او وقتی فهمید که مورد توجه کادرفنی نیست ترجیح داد فوتبال خود را در تیم دیگری دنبال کند. من برای آرش افشین و همه بازیکنانی که در لیست خروجی باشگاه استقلال قرار می گیرند آرزوی موفقیت می کنم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار