اردبیل؛

احداث بزرگترین کارخانه شیرآلات بهداشتی خاورمیانه در گرمی

سرپرست فرمانداری گرمی گفت: برای ساخت بزرگترین کارخانه شیرآلات بهداشتی خاورمیانه در شهرستان گرمی بیش از90 میلیارد تومان هزینه شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ ابراهیم امامی در بازدید از عملیات ساخت بزرگترین کارخانه شیرآلات بهداشتی خاورمیانه در گرمی ایجاد فرصت‌های جدید اشتغال را از بزرگترین مزایای این کارخانه عظیم بیان کرد و گفت: عملیات اجرایی کارخانه شیر‌آلات بهداشتی گرمی با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در زمینی به مساحت ۳۴ هکتار و زیربنای ۶۰ هزار متر مربع آغاز شده و هم اکنون با پیشرفت 90 درصد کار در حال انجام است که با بهره برداری از فاز اول این کارخانه در اوایل سال آینده زمینه اشتغال 300 نفر فراهم می‌شود.

وی افزود: در حال حاضر برای این منظور بیش از 90 میلیارد تومان توسط بخش خصوصی هزینه شده است.

سرپرست فرمانداری گرمی تصریح کرد: در بلندمدت نیز تکمیل فازهای بعدی کارخانه شیرآلات بهداشتی است که با دایر شدن ۱۰۰ سوله و اشتغال هزاران نفز یکی از عظیم‌ترین مجموعه‌های صنعتی در منطقهبه راه خواهد افتاد.

امامی مهم‌ترین ثمره اجرای این طرح را در منطقه ایجاد اشتغال و تقویت جبهه تولید و رونق اقتصادی اعلام کرد و یادآور شد: تکمیل این واحد بزرگ تولیدی می‌تواند به رفع بیکاری که مهم‌ترین معضل منطقه گرمی است، کمک کرده و بهترین شرایط را برای اشتغال پایدار و مولد فراهم آورد.

وی به آغاز مهاجرت‌های معکوس به مناطق روستایی و شهری گرمی اشاره کرد و گفت: این اقدام نشانگر تاثیرات مثبت فعالیت چنین واحدهای صنعتی است که در رونق روز‌افزون می‌‌تواند اصلی‌ترین عامل و عنصر باشد.

امامی ضرورت ایجاد زیر‌ساخت‌ها و تاسیسات زیر‌بنایی نظیر آب، برق، گاز و دیگر امکانات را در این شهرک صنعتی بزرگ یادآور شد و تاکید کرد: ما همه این دستگاه‌ها را بسیج کردیم تا به سرعت و همسو با حرکت شتاب‌آلود سرمایه‌گذار آب، برق و گاز مورد نیاز واحد صنعتی شیر‌آلات قهرمان را تامین کند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
ناشناس
۱۹:۵۳ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷
این کارخانه قهرمان چرا به تعطیلات کشیده شده است
Iran (Islamic Republic of)
سجاد قبادی
۱۶:۲۴ ۱۰ مهر ۱۳۹۶
آیاشیرآلات قهرمان استخدام دارد