مشهد؛

پرداخت ۶۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال در شهرستان سبزوار

معاون استاندار و فرماندار سبزوار گفت: 60 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال از ابتدای امسال تا کنون به 230 واحد صنعتی، خدماتی و کشاورزی طرح پرداخت شد.

پرداخت ۶۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال در شهرستان سبزواربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، احمد برادران در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان، افزود: با پرداخت این تسهیلات زمینه برای اشتغال 700 نفر در این شهرستان فراهم شد.
وی گفت: در سال گذشته 12 میلیارد و 660 میلیون ریال تسهیلات اشتغال به 467 طرح اشتغال در دو بخش مشاغل خانگی و پشتیبان پرداخت شد که زمینه اشتغال هزار و 500 نفر را به صورت مستقیم در شهرستان فراهم کرد.
فرماندار سبزوار افزود: همچنین در این مدت 31 میلیارد و 650 ریال تسهیلات توسط بانک ها به 360 طرح اشتغال زایی در شهرستان اختصاص یافت که زمینه اشتغال 700 نفر را فراهم کرد.
برادران گفت: امسال 72 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به شهرستان های استان اختصاص یافت که مدیران و مسئولان شهرستان وظیفه دارند پیگیری لازم برای جذب این تسهیلات را انجام دهند.
وی افزود: دولت یازدهم زمینه ایجاد امنیت در فضای کسب و کار کشور را فراهم کرد و همین موضوع سبب شد تا کار آفرینان با رغبت بیشتری در این عرصه فعالیت کنند.
فرماندار سبزوار گفت: توسعه کار آفرینی و ایجاد فرهنگ اشتغال در کشور نیاز به اراده عمومی دارد و دولت مصمم است با ایجاد بسترهای مناسب این اراده و رغبت را در بین سرمایه گذاران ایجاد کند.
انتهای پیام// م.م

برچسب ها: پرداخت ، تسهیلات ، اشتغال ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.