ارومیه؛

کسب رتبه برتر کشوری توسط شرکت آبفای آذربایجان غربی

شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی در اجرای برنامه های مدیریت مصرف انرژی و سامانه های کنترل در بین شرکت های آب و فاضلاب شهری کشور رتبه سوم را کسب کرد .

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛در اجرای برنامه های مدیریت مصرف انرژی و سامانه های کنترل ،شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی در ارزیابی انرژی سال 1394 شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در همایش سالانه معاونین بهره برداری ، توانست رتبه سوم در اجرای برنامه های مدیریت مصرف انرژی و سامانه های کنترل در بین شرکت های آب و فاضلاب شهری را کسب کند.

دکتر تشیعی، معاون نظارت بر بهره برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با اعطاء لوح تقدیری ضمن تبریک کسب عنوان رتبه سوم اجرای برنامه های مدیریت مصرف انرژی و سامانه های کنترل توسط شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی از تلاش های بی شائبه وی و کارکنان زحمتکش شرکت آب و فاضلاب استان تشکر و قدردانی کرد

در قسمتی از این لوح آمده است :شرکت آب و فاضلاب شهری استان آذربایجان غربی

با سلام، با توجه به تلاش های ارزشمند آن شرکت در راستای بهبود راندمان انرژی تاسیسات آب و فاضلاب تحت پوشش و بر اساس ارزیابی حوزه معاونت نظارت بر بهره برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، در سال 1394 امور انرژی شرکت اب و فاضلاب شهری استان آذربایجان غربی در بین شرکت های آب و فاضلاب شهری، موفق به احراز رتبه سوم در اجرای برنامه های مدیریت مصرف انرژی گردیده است. لذا بدینوسیله از کوشش های صادقانه و بی دریغ همکاران آن شرکت تقدیر و تشکر می گردد. امید است در پرتو عنایات حضرت حق تعالی با بهره گیری از تجارب موجود و بکارگیری دانش روز شاهد پیشرفت روز افزون صنعت آب و فاضلاب کشور باشیم .

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.