ارومیه؛

بازدید مدیر عامل و اعضای شورای مدیران از مرکز 122 و تله متری آبفای

مدیر عامل و اعضای شورای مدیران شرکت از مرکز 122 و تله متری آبفای این شرکت بازدید نمودند

به گزارشخبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛در این بازدید رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت آبفای استان آذربایجان غربی با بیان اینکه این مرکز در سال 94 با اختصاص بودجه ای معادل 25 میلیارد ریال در فاز اول، افتتاح گردید گفت: در این مرکز امکان تله متری و کنترل از راه دور تاسیسات در راستای مدیریت هوشمند تاسیسات و کنترل بحران فراهم گردیده است.

مهندس اکبری در ادامه تاسیسات تحت پوشش در این مرحله در شهر ارومیه را شامل 13مخزن، 8 ایستگاه پمپاژ، 2سایت تصفیه خانه آب، 1سایت تصفیه خانه فاضلاب و یک آبگیر عنوان نموده و افزود: تعداد 14 حلقه چاه و تعداد 12 نقطه از شبکه توزیع آب شهری به منظور پیاده سازی کنترل هوشمند در سال 95 در دست اقدام می باشد.

وی با اشاره به سامانه های تله متری شهرهای میاندوآب، چهاربرج و پلدشت خاطرنشان ساخت : اعتبار پیش بینی شده برای این 3 شهر معادل 10 میلیارد ریال میباشد که در مرکز تله متری استان قابل پایش می باشد.

حکیمی رئیس مرکز 122 نیز در ادامه ضمن ارائه گزارشی به فعالیتهای 122 اشاره کرد و افزود : این مرکز بصورت 24 ساعته در حال پاسخگویی به تماسهای مشترکین و انجام هماهنگی های لازم جهت رفع اتفاقات پیش آمده می باشد.

در ادامه مهندس نایبی مدیر دفتر انرژی و سیستم های تله متری و کنترل از راه دور نیز در خصوص پروژه ها و واحدهای تحت سرپرستی و فعالیتهای در حال اجرا و مشخصات و کارکرد دستگاه ها گزارشی به حاضرین ارائه نمود.

انتهای پیام/ب


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.