اصفهان؛

«سه شب با مادوکس» در تالار هنر به روی صحنه می‌رود

نمایش «سه شب با مادوکس» با طراحی و کارگردانی رهام بحیرایی در تالار هنر اصفهان از 15 تا 30 دی ماه به روی صحنه می‌رود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،نمایش «سه شب با مادوکس» نوشته «ماتئی ویسنی» به ترجمه «تینوش نظم‌جو» با طراحی و کارگردانی «رهام بحیرایی» و کاری از گروه تئاتر «دیگر» در تالار هنر اصفهان به روی صحنه می‌رود.

بهزاد سیفی، فرهاد فتحی، مهسا کاظمی،‌ احسان صفری و ایمان نظیفی در این نمایش ایفای نقش می‌کنند.

رهام بحیرایی، کارگردان این نمایش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهارکرد: «برنو» صاحب مسافرخانه‌ای در شهرستانی ساحلی است که مادوکس 3 شب را آنجا سپری کرده است.

وی افزود: مادوکس در این 3 شب با برنو بیلیارد بازی کرده‌ که برنده همواره مادوکس بوده است، با حضور دیگر شخصیت‌های نمایش در مسافرخانه مشخص می‌شود که مادوکس هر 3 شب گذشته با همگی آن‌ها بوده و داستان‌های یکسانی برای همه آن‌ها تعریف کرده است.

کارگردان نمایش «سه شب با مادوکس» گفت: حضور نژیامی رفتگر پرده از راز برمی‌دارد و نشان می‌دهد مادوکس 3 شب گذشته را با تمامی مردم شهر به‌سر برده است؛ آدم‌های نمایش برای تلافی این رفتار عجیب مادوکس تصمیم به کشتن او می‌گیرند و هنگامی که می‌خواهند وارد اتاقش شوند با کمال تعجب خود را در حال بازی در اتاق مادوکس می‌یابند.

وی تصریح کرد: این نمایش تنهایی انسان معاصر را در مواجه با خودش به تصویر می‌کشد و به نوعی شرح حال انسان امروز در تمام جوامع و کشورهاست؛ دغدغه اجرای این نمایش به سال‌ها قبل باز می‌گردد و خوشحالم که امروز موفق به اجرایش شدم.

علاقه‌مندان می‌توانند برای دیدن این نمایش از 15 تا 30 دی ماه هر شب از ساعت 18 به تالار هنر اصفهان مراجعه کنند؛ اجرای روز شنبه 18 دی ماه این نمایش به خبرنگاران و عکاسان اختصاص دارد.




انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.