اخبار پربازدید؛

رونمایی از قدرتمندترین موشک جهان/جزییات تکان‌دهنده تصادف‌های ساختگی/ سنت عجیب در افریقای جنوبی

در این بسته خبری گلچینی از پربازدیدترین اخبار گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان را مشاهده میکنید.

در این بسته خبری گلچینی از پربازدیدترین اخبار گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان را مشاهده میکنید.در این بسته خبری گلچینی از پربازدیدترین اخبار گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان را مشاهده میکنید.



اگرچه بانک‌ها در تلاشند تا دادن سود بانکی را شرعی نشان دهند؛ ولی نگاهی به نظر مراجع محترم تقلید، ظرافت‌های دیگری را در این موضوع گوشزد می‌کند.


سکوت ۲۰ ساله مرد ژاپنی حسود با همسرش سوژه سایت های خبری شده است.


شرکت اسپیس‌ایکس با نمایش تصویری از بزرگترین موشک خود یعنی موشک سنگین "فالکون هوی”(falcon heavy) در صفحه اینستاگرامش همه را شگفت‌زده کرده است.


پرسپولیسی‌ها توقع داشتند سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان، 3 بازیکن دیگر را هم از این تیم به اردو دعوت کند.


پیرزنی یک پسر ۹ ساله را به عنوان همسر خود قبول کرده است . سانلا ماسیلا و هلن شابانگو اهل آفریقای جنوبی هستند و بعد از ازدواج در سال ۲۰۱۳ برای دومین باز سالگرد ازدواجشان را با برپایی مراسم جشن گرفتند.


چشم‌هایم را بستند و یک حوله هم داخل دهانم گذاشتند؛ صورتم روی زمین بود و دست پیمانکار را محکم گرفته بودم، دیگر چیزی نمی‌دیدم ولی همه‌چیز را حس می‌کردم، داشتم خودم را برای ضربه آماده می‌کردم. سه بار میله را آرام روی پایم ‌زد که صدایش هنوز توی سرم است.


آن چه پیش رو دارید، تصویری است از کارتِ دعوت به مجلسِ عروسی شهید «حاجی حتملو» که برای نخستین بار منتشر می شود


یک جوان آمریکایی، برای خواستگاری از دختری نیویورکی، درخواست خود را بر آسمان نوشت.


در این مطلب تصویری از گروه آشپزهای فرانسوی را مشاهده میکنید که اقدام به تهیه خوراک طاووس ویژه جشن‌های ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی نمودند.


رئیس سازمان جهاد کشاورزی از ورود ویروس جدید آنفولانزای فوق حاد پرندگان به مازندران و آلودگی قریب به 10روستای استان به این ویروس خبر داد.




انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار