پربازدیدترین اخبار وبگردی؛

کدام هنرمندان برای پیاده روی اربعین راهی کربلا شدند؟/ مردی که مدعی است بدهی‌ ۸۶ میلیاردی استقلال را پرداخت می‌کند/ فعلا برنج نخرید!


پربازدیدترین اخبار امروز گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان را در این بسته خبری مشاهده کنید.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، در این گزارش گلچینی از پربازدید ترین اخبار سرویس وبگردی را مشاهده میکنید.


کاروان 40 نفره هنرمندان صبح امروز از فرودگاه امام خمینی«ره» راهی کربلا شد تا در مراسم بزرگ پیاده روی اربعین حضور بهم رساند.


رئیس سازمان محیط زیست شهر تهران در رابطه با نحوه تعطیلی مدارس در ایام آلودگی هوا توضیحاتی را ارائه کرد.


هفته‌های پیش افزایش قیمت برنج چراغ خاموش بود و برخی از مغازه‌داران بر قیمت‌های خود افزودند ولی طی هفته‌های اخیر دیگر برنج میلی به ثبات یا حتی کاهش قیمت ندارد.


با افزایش سن به دلیل شل شدن نسوج و کاهش میزان الاستیسیته پوست، ابروها دچار افتادگی ‌شده و همین امر به کشیدگی پوست پشت پلک‌ها منجر می‌شود.


عوامل زیادی در کم شدن دید چشم، اثر می‌گذارد؛ اما اگر می‌خواهید مدت بیشتری دید چشم‌هایتان تغییر نکند و چشمانی سالم و زیبا داشته باشید، ۱۰ کار عنوان شده در ادامه مطلب را هرگز انجام ندهید.


استقلال تهران به گفته عادل فردوسی‌پور و علی فتح‌الله‌زاده، 86 میلیارد تومان بدهی دارد.


بیمارستانی در هند به دلیل قدیمی بودن پول والدین، از پذیرش بیمار آنها خودداری کرد و موجب مرگ یک کودک شد.


درست است که میزان مبتلایان به سرطان در جهان رو به افزایش است، اما خوب است که بدانید همه سرطان ها کشنده نیستند و برخی از آن ها به راحتی درمان می شوند.


دیشب خبری مبنی بر حمله مردی با تبر به خودروهای سواری در منطقه پیروزی مشهد شنیده شد که معاون دادستان مشهد در این خصوص، گفت: دو نفر با یکدیگر اختلاف مالی داشتند و یکی از طرفین نزاع از خودرو خود پیاده شده و با تبر به فرد مقابل حمله می‌کند، اما به سایر خودروهای در محل حمله‌ای نشده است.

در دوره متوکل عباسی برای ممانعت شیعیان از سفر به کربلا و زیارت بارگاه سیدالشهدا حکم قطع دست اجرا می شد، اما آن حکم نیز نتوانست مانع سفر زائران به کربلا شود.


جدیدترین اخبار سایتها و خبرگزاری‌های داخلی و خارجی را هر روز در صفحه
وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید




انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.