سهرابی:

عسگری تا پایان فصل بازیکن ماشین سازی می ماند/هدف مسئولان ماشین سازی تقویت و بقا تیم است

مدیر عامل تیم ماشین سازی تبریز گفت:حمید رضا علی عسگری تا پایان فصل بازیکن تیم فوتبال ماشین سازی تبریز محسوب می شود.

سهرابی: علی عسگری تا پایان فصل بازیکن ماشین سازی استمیر معصوم سهرابی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره حضور حمید رضا علی عسگری در تیم فوتبال ماشین سازی تبریز اظهار کرد: باید عنوان کنم که حمیدرضا علی عسگری بازیکن سابق تیم فوتبال سیاه جامگان تا پایان فصل به تیم فوتبال ماشین سازی پیوسته است.

وی در ادامه افزود: حمید رضا علی عسگری با حضور در باشگاه ماشین سازی و مذاکره با مسئولان این تیم رضایتش را از حضور در تیم و در نیم فصل دوم رقابت های لیگ شانزدهم اعلام کرد و با مسئولان به توافق رسید.

سهرابی گفت: تا پایان فصل علی عسگری با تیم فوتبال ماشین سازی قرارداد دارد. البته مسئولان برای جذب بازیکنان دیگر مدنظر فرهاد کاظمی بازهم اقدام می کنند تا تیم قدرتمندی را روانه لیگ کنند.

مدیر عامل تیم فوتبال ماشین سازی عنوان کرد: تمامی هدف مسئولان ماشین سازی تبریز تقویت این تیم و بقا در لیگ برتر خواهد بود و با جذب بازیکن سعی در تحقق این هدف داریم.

وی یادآور شد: امیدوارم که ماشین سازی با بازیکنان جدید و درایت کادر فنی سعی در موفقیت تیم داشته باشد و این تیم از خطر سقوط نجات یابد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار