سهرابی: ماشین سازی بدشانس است/ دوست داشتیم تراکتورسازی صدرنشین بماند

مدیرعامل باشگاه ماشین سازی گفت: دوست داشتیم پرسپولیس را متوقف کنیم تا تراکتور در صدر جدول بماند.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال  و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، میرمعصوم سهرابی پس از شکست ماشین‌سازی مقابل پرسپولیس گفت: با وجود بازی خوبی که بازیکنانمان انجام دادند متأسفانه بخت یار آنها نبود. پنالتی‌ خود را هم از دست دادیم. امیدوارم با پایان بدشانسی‌های ماشین سازی از بحران خارج شویم.

وی افزود: در نیمه دوم با وجود 10 نفره شدن بهتر بازی کرده و عقب نکشیدیم. در بازی که مهمان پرسپولیس بودیم و مقابل 25 هزار هوادار حریف بازی می کردیم، چند موقعیت گلزنی داشتیم.

سهرابی درباره این که با این نتایج ضعیف آیا قصدی برای دادن اولتیماتوم به کادر فنی ماشین سازی دارد، گفت:  همچنان از کادرفنی حمایت می‌کنیم چرا که تیم‌ ما بد بازی نمی‌کند. بدشانسی و آسیب دیدگی بازیکنان تاثیرگذار اجازه نتیجه گیری را از ماشین سازی گرفته است. با این حالی شک نکنید در آینده ازاین وضعیت خارج می شویم.

وی درباره دلیل تشویق امیر قلعه نویی سرمربی تراکتورسازی از سوی هواداران ماشین سازی بیان کرد: قلعه نویی سرمربی تراکتورسازی، هم شهری ما  است. اگر امروز مساوی می‌کردیم تراکتور صدرنشین می‌ ماند که البته دوست داشتیم این اتفاق بیفتد.

مدیرعامل ماشین سازی درباره این که خطیبی گفته از سه بازی هفت امتیاز می گیرد، گفت: هیأت مدیره مصوبه‌ای داشته و خطیبی گفته تلاش می‌کند از سه بازی هفت امتیاز بگیرد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار