با حضور فرماندار؛

افتتاح پنجمین بازارچه عرضه مرغ زنده

پنجمین بازارچه عرضه مرغ زنده بهداشتی با حضور فرماندار افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از زاهدان،مجتبی خانجانی ظهرامروز درایین افتتاحییه این بازارچه گفت: بازارچه مرغ زنده امام خمینی شرقی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و۲۰۰میلیون تومان با ظرفیت ۴۰غرفه روزانه آماده پذیرش ۲هزارو ۵۰۰ قطعه مرغ زنده است که در صورت تضاضای بیشتر از سوی شهروندان توانایی نگهداری از ۵۰۰قطعه مرغ زنده را دارد. 

فرماندار ادامه داد: این بازارچه در مساحتی بالغ بر ۱۰۰۰متر مربع ساخته شده است.

وی همچنین درخصوص ناوگان حمل مرغ زنده نیز بیان کرد: با توجه به رواج قاچاق مرغ زنده، تمامی خودروهای حامل مرغ با تایید و مجوز اتحادیه مرغداران نرده کشی و با ظاهری یکسان موظف به تامین مرغ بازارچه ها، شده اند.

خانجانی تصریح کرد: تمام خودروهای حامل مرغ زنده موظف هستند قبل از ورود به بازارچه ها، نسبت به ضدعفونی کردن مرغ ها اقدام کنند.

مقام عالی دولت بیان کرد: مکانی در ابتدای ورودی شهر، جنب زائر سرای امام رضا ع، توسط اتحادیه مرغداران برای ضدعفونی تمام مرغ ها در نظر گرفته شده است.

فرماندار در پایان گفت: تردد تمامی کامیون های حامل مرغ زنده که استاندارهای لازم در خصوص نرده کشی و بغل نویسی را رعایت نکرده باشند، از تاریخ یکم بهمن ماه جاری در شهر غیرقانونی است و خودرو مطابق قانون توقیف می شود.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.