لرستان؛

جدیت درگازرسانی به روستاهای لرستان

مدیرعامل شرکت گازلرستان گفت: کارگازرسانی به روستاهای استان باجدیت دنبال می شود و در حال حاضر نیز از مجموع 141 روستای بالای 20 خانوار شهرستان بروجرد 92 روستا از گاز شهری استفاده می کنند وعملیات گازرسانی به 9روستا دیگر نیز در حال اجرا است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ شمس خرم آبادی گفت: گاز رسانی به 30 روستای دیگر این شهرستان درمرحله واگذاری به پیمانکار است که از این تعداد سه روستا در محور اراک و پنج روستا در محور گیجالی پیمانکار آنها تعیین شده است.

وی افزود: تا پایان سال 96 و اوایل 97 در صورت مساعد بودن شرایط و تامین منابع مالی عملیات گاز رسانی به روستاهای شهرستان بروجرد درسه محور دارتوت، اراک و گیجالی به اتمام می رسد.

مدیر عامل شرکت گاز لرستان گفت: گاز رسانی به سه محور شهرستان بروجرد در دستور کار این شرکت قرارگرفته و در سال گذشته نیز کار تغذیه خط لوله دهکرد این شهرستان با هدف گازرسانی به روستاهای این محورانجام شده است.

شمس خرم آبادی افزود: پیمانکارعملیات گازرسانی به روستاهای محور گیجالی وحاشیه محور بروجرد - اراک انتخاب شده ولی با توجه به فاصله زیاد تعدادی از روستاهای این محور گازرسانی به این روستاها از طریق روستای درودگران که نزدیک به خطوط انتقال استان همدان بوده صورت میگیرد.

وی گفت: تا سال آینده بخش عظیمی از مشکلات روستاهای محور بروجرد - اراک با گازرسانی به این روستاها برطرف میشود.

انتهای پیام /م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.