لرستان؛

سرعت بخشیدن به عملیات گازرسانی به روستاهای بروجرد

امام جمعه بروجرد گفت: عملیات گاز رسانی به روستاهای شمال شهرستان بروجرد با توجه به موقعیت این مناطق باید با سرعت ویژه ای انجام شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ حجت السلام والمسلمین ترابی گفت: در 2 سال گذشته در زمینه توسعه شبکه گاز شهری و روستایی لرستان اقدامات خوبی انجام شده در این راستا عملیات گاز رسانی به تمام روستاهای شهرستان بروجرد نیز همت مسئولان استانی را می‌طلبد.

وی با اشاره به خدمت‌رسانی دولت کریمه جمهوری اسلامی به روستائیان افزود: فلسفه قدرت و حکومت در اسلام خدمت به خدا و خلق خدا است دین اسلام حکومت را برای خدمت‌رسانی به بندگان خدا می‌خواهد و اگر غیر از این باشد این حکومت و قدرت ارزشی ندارد.

امام جمعه بروجرد گفت: 37 سال از عمرانقلاب اسلامی و ملت ایران می‌گذرد و در طول این سال‌ها با وجود همه مانع ‌تراشی‌هایی که دشمنان اسلام و قرآن بر سر راه این نظام قرارداده‌اند جمهوری اسلامی در بخش‌های مختلف خدمات خوبی را به مردم این کشورارائه کرده است.

حجت السلام والمسلمین ترابی افزود: پیش از پیروزی انقلاب اسلامی شهرها از خدمات گازمحروم بودند اما امروز به برکت جمهوری اسلامی دور افتاده‌ترین روستاهای کشور نیز از خدمات مختلف استفاده می کنند.

انتهای پیام /م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.